fredag 7. september 2012

Annen vinkel

Det er egentlig like stor plass på hver side av døra og vinduet, midten av de to er plassert midt på veggen.... Men siden jeg endret mening om dørplassering etter at døra var bestilt (og levert) virker plassen mindre på ene siden, pga slagretningen.
Men så lenge det er plass til pynt på denne siden også, gjør det jo ingenting.... ;)

I dag er det klart for en ny time med akupunktur hos jordmor på sykehuset, heldige oss som får det gratis når vi er gravide. :)


Se her for flere innlegg med bilder fra trappa vår

6 kommentarer:

  1. Hei Vibeke=)

    Innbydene og flott inngangs parti =))

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så koselig det er å komme til deg :)
    Herlig pyntet inngangsparti!
    Gøy å oppdage den flotte bloggen din! Her må jeg følge med videre ;)
    Fin helg ønskes deg og dine!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Så koselig inngansparti dere har, kjempe fint! Heldig du er som får gratis aktupentur da :) Er det for å modne opp det da kanskje?

    Ha en fin lørdags kveld!

    SvarSlett
  4. Ja, det er noe frustrerende, men man må jo bare se komikken i mine utfordringer her i Marokko også. :)
    Og marokkanerne blir nok litt frustrert av meg også. Hehe ;)

    Siden det er en stund siden jeg var innom hos deg (og de fleste) tok jeg meg god tid til å bla bakover i bloggen. Må si det var gripende å lese om dine svangerskap. Du er en tøff dame som tok sjansen på enda et svangerskap etter en slik opplevelse! Og flott at du forteller om det, så andre kan få bedre forståelse for hvilken lidelse dette er. Jeg har en venninne som også gjennomlevde to svært tøffe svangerskap, og det er vanskelig å sette seg inn i når man selv bare "spytter ut barn" som ingenting. (Jeg hadde forsåvidt de vanlige plagene under første svangerskap, i ordinære mengder, men med tvillingene var jeg så frisk som aldri alle 8 månedene de holdt seg i magen. :))
    Så takk for at du delte dette! Lærerikt!

    Klem

    SvarSlett
  5. Lekkert som alltid. Blir skikkelig inspirert. Tror jeg må fikse litt på trappa hvis været er flott i morgen.

    Ha en super søndag kveld.!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails