mandag 17. september 2012

Rød mix

For et par uker siden viste jeg dere "handlekurven" fra Polarn O. Pyret. Rødt med hvite striper. ♥ Er litt usikker på om jeg kommer til å bruke body og bukse sammen, mulig lillesøster blir vel rødstripete. *ler* Egentlig hadde jeg en annen bukse i tankene da jeg la bodyen i handlekurven, en bukse jeg allerede hadde kjøpt fra Ellos.

Er den ikke søt? :)
Jadda, jeg vet..... det er myyyyye baby og babyklær for tiden. Men akkurat nå er det det som er spennende.  ;P Kan ikke love at jeg kommer ut av bobla helt ennå heller, er vel lettere å love at jeg ikke kommer ut av den på en stund, så bare prøv å være tålmodig med meg. :)

Etter en liten tur hos legen i dag, ble det et besøk på Domus (vi bor landlig vet dere ;P) hvor jeg plukket med med strømpebukse og en liten body i ull. Vi hadde ikke så mye som jeg trodde i str 50, siden Hedda ble født den sommeren det var varmt. En tur innom blomsterbutikken ble det også - det har vært kaldt noen netter og blomstene der ute så ikke ut til å trives noe spesielt.

Ha en fin mandag!!



4 kommentarer:

  1. Det bli så fint Vibeke!!!
    Klam fra Katarzyna

    SvarSlett
  2. Husker denne "før" tiden var koselig. Handlet, vasket og brettet små klær mens man drømte seg bort om hvordan alt ble.
    Kjempe søte klær, buksa var bare så baby søt da.
    Håper du tar turen innom meg også. Klemzi.

    SvarSlett
  3. Så fine ting Vibeke! Lillestøster blir nok en velkledd og vakker liten frøken:-) Ønsker deg en god uke. Jeg sitter på toget på vei fra Trondheim, har toget barna opp til besteforeldre for høstferie i en uke. For første gang siden jeg fikk barn skal vi ha en uke barnefri!!! Mulighetene er uendelige....!!! Klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  4. Fine klær! Kjempefine farger - digger rødt på små søte jenter :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails