onsdag 20. april 2011

Mellom Hamar og Elverum


Ganske nøyaktig midt mellom jobb og hjemme er det et hus fylt med gamle ting. Hus, fjøs og boder er stappet med ting, og de selger alt som er der. (De kjøper opp dødsbo o.l) Jeg har kjørt forbi mange ganger de siste årene, men på lørdag måtte jeg bare stoppe. Det var noe jeg hadde siklet på hele uka..... 


Det er nok ikke vanskelig for de av dere som kjenner meg, eller som har lest bloggen min en stund. Det var den blå "boksen" ja! Sjekk den blåfargen da!! (Og han sa hva det het, men jeg husker jo ikke det nå... ;P) Dessverre var hans pris og mitt budsjett ikke helt samstemte, han gikk ned noe i pris, men ikke nok til at jeg ville kjøpe.


Nå har sola så vidt tittet frem, så vi skal nok snart gå ut. Mor vil rydde litt på trappa og ellers ute, mens Hedda vil hoppe på trampolina. Hun er "livredd" for at vi skal ta den vekk igjen "Ikke ta bort trampolina...?" ♥

Håper du får en fin onsdag!

7 kommentarer:

  1. Det bare måtte være den blå ja!! Den var dritkul! Du får stoppe et par ganger til med jevne mellomrom og se om han lar seg rikke;)

    Så fint det har blitt her, vårlig og herlig;)

    Klem til snuppa mi! ;)

    SvarSlett
  2. Knallfin blåfarge!!!!

    God påske til deg, Vibeke:) Nå reiser vi vekk noen dager. Trenger et lite pust mellom slaga.

    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  3. Nydelig blåfarge! Den hadde jeg også stoppet for! :) Du kan jo ta deg en tur til en malebutikk og se om du finner likens, så får du male noe blått og fint uten å sprenge budsjettet helt :) Fint med en fargeklatt :)
    Kos deg med påskefri! Jeg har 1 1/2 time igjen på jobb - rolig her med blogger oppe midt i arbeidet :P
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Fantastisk blåfarge. Skjønner at du stoppet for den ja. Du får bare fortsette å prute

    SvarSlett
  5. Den var knallfin!

    Ja du... Folk er rare. :)
    Håper du får en nydelig påske der oppe! Deilig med slike dager ute...
    Stor påskeklem!

    SvarSlett
  6. En flott blåfarge, ja! Ha ei riktig fin påske!

    SvarSlett
  7. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails