onsdag 27. april 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Velkommen til en ny onsdag. Hurra! Halvveis i uka, allerede. Og OppussingsOnsdag! :)

Og nå satser jeg på at mange av dere har kommet i gang med vårens oppussinger, og har masser av bilder til meg! :D



Ingrid sendte bilde på mail - en måte å bruke gamle kasser på :)




Malingsdame-Heidi har pusset opp et vanlig sidebord - til noe helt uvanlig. Og lekkert!!




En stor og herlig forvandling av et spisestuebord er gjort av Chic-Romantique-damen.




Sist i dag, er damen bak bloggen Åpent Hus, med en flott gammel sofa.




Tusen takk for flotte bidrag!!!



Har du noe du har gjort om på, og som du vil dele med andre? Et møbel, et rom, et plagg??



Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)


Har du ikke blogg? Send på mail til vibekeor@gmail.com












Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.


*forhåndspublisert innlegg*

7 kommentarer:

  1. Så fin spisestuen ble!
    Benken min er fra Arnøy, men de er nok ganske så like ja;)

    SvarSlett
  2. Det var noen fine oppussinger, ja!

    Godt å høre at det ikke bare er jeg som fyker rundt og ler for meg selv Vibeke :) *glise*

    SvarSlett
  3. Heihei! Utrolig vanskelig å la vær å bli inspirert av dette ja! herlig ^^
    Har forresten fulgt bloggen din en liten stund nå, utrolig fin :))

    SvarSlett
  4. Å dette er så moro!

    Jeg må finne frem noen bilder så jeg kan være med en onsdag jeg også!!!
    Likte trappe fargen din veldig godt. Jeg kjøpte beis i høst, men husker ikke om det ble Shimmergrå eller drivved?!?!? Hmmm.. Håper nesten på shimmergrå når jeg så hvor fint det ble hos deg!!!! hihi! kLem

    SvarSlett
  5. Å dette er så moro!

    Jeg må finne frem noen bilder så jeg kan være med en onsdag jeg også!!!
    Likte trappe fargen din veldig godt. Jeg kjøpte beis i høst, men husker ikke om det ble Shimmergrå eller drivved?!?!? Hmmm.. Håper nesten på shimmergrå når jeg så hvor fint det ble hos deg!!!! hihi! kLem

    SvarSlett
  6. Heisann :) liker så godt disse oppussingsinnleggene, folk finner på så mye lurt!
    Har sendt link til oppussingen av min mobile bar :P
    God onsdagskveld! Klemklem

    SvarSlett
  7. Skikkelig stilig! Veldig fine bilder, behagelige å se på.

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails