lørdag 22. januar 2011

Giveawaygave 3 - Tyrifryd

Snilleste, søteste, besteste Monica - med bloggen Tyrifryd - er en av de mest kreative damene jeg kjenner.... Hun drar inn i huset det som på fagspråket kalles "mainnskit", og så blir det så mye fint ut av det! :D

(jepp, jeg har hermet etter hennes flotte ordtak - jeg fikk lov nemlig ♥)


Denne fine jenta lager de flotteste skilt og har donert et til min bloggfering! Er det ikke fint?! :) Klikk her for å komme til hennes Epla-butikk, hvor dere kan se at skiltet har en salgsverdi på 200,-!




Klikk på bildet under og skriv en liten hilsen i kommentarfeltet til innlegget; 2-årsfeiring med giveaway
(altså ikke under dette innlegget - selv om dere gjerne må kommentere gaven også!)



Som skrevet på torsdag blir det en meget rolig helg, kroppen protesterte i går og var meget vond. Nå er vi tre jenter på rad i sofaen mens Mannen sover. ;) Jentene tømmer pepperkakeboksen og mor blogger - koselig! ♥

Håper dere får en flott lørdag!

10 kommentarer:

  1. Bloggen din har blitt så fin! Vurderer å pimpe opp min litt jeg også. Få den mer oversiktlig.

    Ha en superfin dag, Vibeke:)

    SvarSlett
  2. Koselig skilt:)
    Håper du får en rolig og fin helg. Ikke dumt å lytte til kroppen!

    SvarSlett
  3. Da bør du få deg et "mannen sover" skilt ;)

    H

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin bloggen din har blitt siden jeg var her sist - masse ros !!!

    Mange flotte innlegg å ta igjen også !!

    Gratulerer m 2 års dag for bloggen !!!

    klem Vibeke

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin blogg du har :)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Takk for en inspirerende blogg!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Sååå mange gode ord!!! Det er GLEDE å få donere et skilt til giveaway'en din;) Verdens beste Vibeke!! Love you! ♥SMASKOS♥

    SvarSlett
  8. Så nydelig skilt! Koselige bilder:) Ta vare på deg selv og nyt lørdagskvelden!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så snill da!
    Koselig skilt også.. vi får bare krysse fingrene :)

    Som du ser fikk eg til både funksjonene i photoscape.. og å installere fonter.. Takk for hjelpen! Nå skal jeg jakte i fontenes verden.. etter flere fine fonter.. Ny layout på bloggen er også litt underplanlegging.. jeg må bare finne tid til å gjennomføre det.. hmm..

    Kos deg i helgen!
    Håper formen blir bedre :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails