onsdag 19. januar 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Ikke mange bidragene i dag dessverre -vil dere se mer OppussingsOnsdag må dere komme med bidrag til meg! ;) (Og med alle de kommentarene på giveaway-innlegget som trekker frem nettopp disse innleggene vet jeg at dere er mange som vil jeg skal vise mer!)

Jeg er midt i kursing, så dette innlegget er skrevet i hotellsenga i går kveld. ;) Håper dere får en flott onsdag !



Først ute denne uke er Hedda - hun har pyntet opp noe mange av oss har i heimen, spesielt nå i disse vedfyringtider. ;)



Ganske enkelt og ganske lekkert! :)



Manuela har pusset opp en kjedelig kommode:


Med en flott farge og lekre knotter er den blitt til noe helt annet!!




Siden jeg kunne hadde to bidrag denne uka har jeg vært ute og stjælt litt bilder. Monica har gjort om badet med enkle midler, men for en forandring!!




Tusen takk for gode bidrag jenter!! :)

Vil du vise frem noe du har pusset opp?


Et plagg, et møbel, et rom....?
Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)


Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com ♥






Mister Linky's Magical Widgets -- Easy-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

14 kommentarer:

  1. Så kjektt å se!
    God ide med boksene;)
    Kjekt du ville vise kommoden, og badet... imponert!
    Klem m

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Har lagt ved en link av vårt store oppussingsprosjekt - Huset i skogen. Innlegget viser hovedstuen med før og etter bilder. Håper det faller i smak :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Fine bidrag :)
    Ønsker deg en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  4. Jeg digger jo oppussings onsdag, så det MÅ du bare fortsette med:) Legger igjen link fra når jeg pusset opp stua, mens mannen var på jakt..hehe.

    Ønsker deg en fin dag:)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hei.Tusen takk for titten.Kjempe nydelig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. Fine oppussingsprosjekt du viser frem! :) Jeg har fulgt med på oppussingsonsdagene din ei stund, og håper de fortsetter. Så da slenger jeg med et lite bidrag selv også! ;)

    Ha en fin kveld! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  7. Alltid spennende å se på desse oppussings-onsdagene så jeg håper det fortsetter. Jeg har en god del prosjekter på gang selv, men det blir nok ikke før nærmere sommeren.

    SvarSlett
  8. Flotte bidrag:)
    DEt badet var jo bare skjønt. DEt viser bare hvor enkelt det kan gjøres så lenge detaljene er så vakre:)

    KOs deg på kurset!

    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg har lagt en link om oppussing av en enkel bokhylle :)Min første oppussing..

    SvarSlett
  10. Visst jeg skulle ha beskrevet OppussingsOnsdag med ett ord.. Da ville jeg sagt: Inspirerende!!! Kjempeflott idè du har "adoptert" der.. Venter alt i spenning på neste onsdag! =)

    SvarSlett
  11. Oi så nydelig! Elsket forandringen på badet.. Herregud så lekkert.

    SvarSlett
  12. Badet ble jo så fint! For en forandring, det er ikke alltid mye som skal til :)

    SvarSlett
  13. Da hiver jeg meg med denne gangen også... Med spisestua vår! :)

    Klem

    SvarSlett
  14. Ser nå at linkene mine ikke funker....
    La inn link til to innlegg: Her er førbilder av bordet!:

    http://paaenhvitsky.blogspot.com/2010/12/har-endel-smaprosjekter.html


    Og etterbilder finner du her:

    http://paaenhvitsky.blogspot.com/2011/01/spisestue.html

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails