torsdag 6. januar 2011

Vinterpynt i januar 2011


Noe av pynten som blir tatt frem til advent får stå utover vinteren også. Ting i sølv og hvitt, ting som ikke er så julete, som passer til det lyseblå som ellers går igjen i stua.


Jeg klarte å brenne ihjel (jadda...) den første amaryllisen  før den blomstret og måtte jo ut for å kjøpe ny. Og den blomstret sent i romjula. Så da fikk vi glede av den er liten stund ut i det nye året. Den hadde jo intet mindre enn 3 blomster.


Jeg har også endelig (?) forstått fascinasjonen over sandkakeformer, og gleder meg stort over de tre jeg fikk av Victoria. *ler* "Ta disse du, du vil like de!"

Romjulssalg er en fin ting, jeg har kjøpt julekuler i gammel stil på salg. På disse bildene er de i trauet sammen med konglene, i virkeligheten er alt dette flyttet fra trauet allerede.... ;) Sånn er det å ikke bli helt enig med seg selv.


Det har vært en rolig dag på leir i dag også, med en del venting. Nå er det noen rolige timer før det er kveldsmat. Jeg har trent i basseng og hadde en halvtime med fysioterapeuten før hun måtte reise hjem med omgangssyke. :( Snøtunge skyer har lettet, så jeg lurer på å gå meg en bitteliten tur, bare for å lufte kroppen litt.

Håper dere har en fin torsdag! :)




PS: Minner om at det er 70% hos POMPdeLUX fra i dag! Jeg har kjøpt utedresser til Hedda i de tre neste størrelsene jeg. ;P

20 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha et slikt trau!!!!!!!!!! ;)
    Hvor er den tredje sandkakeformen?
    Du vet; 1, 3 eller 5....;) That's the rule:P

    SvarSlett
  2. Koseleg vinterpynt!☺

    Får ikkje håpe fysioen smittar deg med omgangssjuka no då... :(

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Herlig med vinterpynt ♥ Jeg har og endel hvit vinterpynt igjen fra julen:) Koselig er det...

    Det trauet ditt var fiiint, slikt et ønsker jeg meg og, og det var så kult med kongler og kuler oppi;))

    Heldige du som har sandkakeformer, skulle jeg gjerne hatt og - og jeg leter og leter på Fretex, finner vel noen snart...

    Ha en fin torsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Jeg har også vinterpynt! :)

    Hvor kjipt høres det ikke ut at du fikk TRE sandkakeformer fra meg? *ler*

    SvarSlett
  5. Smart å ta med den minst julete pynten inn i det nye året - god idé! Trauet med konglene og julekulene oppi var ordentlig lekkert syns jeg :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Lurt å putte amaryllisen i ett Norges Glass - da blir det jo litt støtte til stilken...hos meg knakk hele blomsten...

    SvarSlett
  7. Monica: Jeg er vill og gal, og lar regler fly. Den ene er her: http://1.bp.blogspot.com/_V8Own8OsE1A/TR88z663ZRI/AAAAAAAALYs/h3vhRUZ02mQ/s1600/%252BDSCF4138.JPG

    Victoria: Men jeg ville jo egentlig ikke ha NOEN. Da er jo TRE mange. ;)

    SvarSlett
  8. Og da fikk jeg jammen brukt litt penger i dag....takk for tipset! Nå blir det fine klær hjem i posten-. Men jammen var mye utsolgt allerede!

    klem

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig! Julen varer jo til påske :) Sandkakeformer er jo bare lekkert. Samme var de "gamle" julekulene du har kjøpt.

    Ha en fin kveld!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  10. Hei :) kjempe fint hos deg som vanlig... julepynt kan også brukes utover vinteren.. fint med sankakeformer og lys.

    Lykke til med oppholdet .

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei.Kjempe fint.Nydelig pynt.Hær skal jula hyves ut i morgen.Var og kjøpte meg vårblomster i dag som jeg skal pynte opp med.Ønsker deg en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  12. Er det varmtvannsbasseng du trener i? Da jeg var gravid gikk jeg på noe slags treningskurs i varmtvannsbasseng, det var himmelsk :)

    Kl 00.00 i natt var jeg våken, og bestemt meg for å sjekke pomp - og jammen var ikke prisene allerede redusert! Så fikk alt jeg hadde satt opp på lista mi ;) Nice! Har fortalt flere om dressene, og vet at iallefall en venninne kjøpte i dag til sin jente. Jeg kjøpte den da den var på 50%, og var godt fornøyd med det kjøpet! Skjønner du må være virkelig fornøyd når du har kjøpt den for flere år fremover! Love pomp ja!!! I dag har jeg gått litt amok i byen med min mor. Endt opp med en Burberry kjole til S :) Blogger om dagens fangst i morgen, må bare ha litt dagslys først :)

    wow - det ble langt... lykke til videre med treningen var det jeg skulle si :)

    SvarSlett
  13. Nå er snøen fra bloggen min borte....Hadde bare glemt den =(

    Håper du vil komme på besøk igjen da =)))

    Hilsen

    Fra en liten og ikke så stor blogger.....

    SvarSlett
  14. Hahaa! Nei det er vi ikke, det var bare fordi vi var så bestemte på det til Victoria på Lofotturen;))

    Var så fint atte;))

    Nattaklem<3

    SvarSlett
  15. Jeg har også endelig skjønt sjarmen med sandkakeformer. Av og til trenger man bare litt ekstra tid! :)

    God helg!

    SvarSlett
  16. Hei, så koselig å få kommentar fra deg. Ja brøyting er et kapittel for seg selv!!! Må bare nevne den sort/hvite tapeten på bildene dine var nydelig! Hei og hopp fra Eileen

    SvarSlett
  17. Kjempefint! :)
    Klart man kan "vinterpynte", det har jeg også gjort på spisestuebordet (bittelitt i alle fall:))

    Håper du har det bra på "resirkulering".

    SvarSlett
  18. Ække lov å le, herr Nordhagen!!! ;))

    SvarSlett
  19. Akkurat som jeg har det...må jo ha frem de lekre kulene...syns de gjør seg året rundt jeg :-))

    Her har jeg rustne sandkakeformer...jo værre jo bedre.

    Håper det går fint med deg og at savnet til de hjemme ikke er for slitsomt.

    Kos deg så godt du kan
    go klem

    SvarSlett
  20. Terrific work! This is the type of information that should be shared around the web. Shame on the search engines for not positioning this post higher!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails