mandag 24. januar 2011

Jeg har fått en fin award! :D

Damen (?) bak den koselige bloggen "Hello Baby Lou" har gitt meg en kjempekoselig award. Tusen, tusen takk!




Som det pleier å gjøre fulgte det med noen spørsmål - og effektiv som jeg er er dette unnagjort allerede! :)



Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
"Abuelo fikk Alicia til å hente en iskald cola til meg fra huset,....." Fra boka Drømmehjerte av Cecilia Samartin.


Hva var det siste du så på TV?
TV2-nyhetene

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Reklamen på TV2 - jeg venter på "Lie to me" - HERLIG serie!


Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Gruppa gikk tur ned bakken til Joker'n og Øss 2 for luft og shopping. :) (Jepp, jeg shoppet!)

Hva har du på deg nå?
Denne flotte t-skjorta og truse - ligger under dyna ;)

Hva var den siste filmen du så?
Hangover - overraskende morsom! :) (Og med den o'så "ufine" Bradley Cooper *sikle*)

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Så absolutt! :))))


Awarden skulle sendes videre til sju stykker;
Bjørg, Ellinor, Hege, Monica, Victoria, Maj-Nan og Mari Ann - fordi jeg elsker å lese bloggene deres! ♥

7 kommentarer:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  2. Utfordring til deg på siden min:o)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award!
    Flotte tåkebilder du har tatt! Norsk natur er magisk:)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk :) Og i like måte :)

    Og den Give awayen din blir bare bedre og bedre og nå håper jeg virkelig jeg er en av de heldige :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk vennen! Jeg tar utfordringen :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for award snille deg!!:) Eg er litt dårleg å ta desse utfordringane for tida. Den lille bloggetida eg har vil eg helst bruke til å besøke dokke andre, og lage interiørinnlegg. Men eg set utruleg stor pris på at du tenkte på meg!!:)
    Ha ein flott dag!
    Klem:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails