lørdag 7. januar 2012

Hva ønsker du å se....?

Denne uka har jeg vært hjemme på dagtid, og har fått tatt noen bilder med ordentlig vinterlys. ♥ Victoria har bestilt seg eksterm blits, og hadde ikke pappa hatt en jeg skal prøve (må bare få den fra Oslo....) tror jeg kanskje jeg hadde trippet utenfor Elkjøp ved åpning i dag.... *ler*
Det er første blomstring på denne, jeg kjøper alltid orkideer med masse knopper. ;) 
Men den i kjøkkenvinduet er nå på sin tredje, og det er jeg mektig stolt over! :D

Det store spørsmålet til dere lesere i dag; 
Hva vil dere se...? 
Altså, hva vil dere at jeg skal vise mer av, hva skal jeg blogge om...? Jeg merker jeg er litt usikker på hva jeg skal vise, nå er det jo lenge siden det var noe nytt i hus, og jeg flytter ikke så mye rundt på ting. Så hjelp meg litt, kom med ønsker! :)


Det ble sent i går kveld, for etter noen timer på jobb og middag sovnet jeg på sofaen... I 2,5 timer...! Ikke veldig trøtt på kvelden da nei. *ler*
Men nå er det lørdag og ingen planer = Fantastisk plan


Ha en fin dag. ♥

19 kommentarer:

  1. Sånn bortsett fra å kjøre en tur til Taigaen mener du?? ;P *shoppepress*

    Jeg vil se KJØKKEN!!! Jeg digger kjøkkenet ditt, og vil se meeeeeer:)
    Og sofakroken!

    SMASK!

    SvarSlett
  2. Mer barnerom kanskje?

    Og du som designer kjøkken. Hva er greia med at alle skal ha springen/vasken ved vindu? Vi har det selv, og ser mange andre har det (finn.no). Jeg syns det er skikkelig upraktisk, så bare lurer hvorfor det er så popis ;)

    Ellers så kommer vel kanskje oppussingsonsdag snart tilbake ;)

    SvarSlett
  3. Heia!hvordan blir det med oppussingsonsdag fremover?visst det er vanskelig å få nok bidrag hver uke kunne du f.eks hatt det annenhver uke?;o)
    klem k

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg vil gjerne se dine smarte løsninger i hverdagen? !
    Eller kanskje dine spare metoder?
    Eller Kanskje litt om hverdagen etter jul?
    klem

    SvarSlett
  5. Lise: Vi har vasken under vinduet selv, og jeg synes det er fint - det er lett å vaske spruten av vinduet. ;) Kundene mine er ganske delt i synet, mange vil absolutt ha det, andre vil absolutt ikke.
    Fordelen: Man slipper å stå og se rett inn i overskapene når man står der og jobber, samt at man ved vinduet kanskje har litt annet å se på...?

    Tonje: Takk for innspill! :) Hva tenker du med "sparemetoder"...?

    Ellers tenker jeg at OppussingsOnsdag skal få begynne igjen snart, hvis det er stor nok interesse for det. Skal lage et innlegg om det. ;)

    SvarSlett
  6. Så fiiiine bilder :) Kjenner jeg savner kamera mitt veldig nå...artigere å ta bilder med et ordentlig kamera, men kamera gi i gulvet og linsa vil ikke sitte lenger:(
    Jeg kunne godt tanke meg å se mer av kjøkkenet ditt for det er så fiint. Oppussingsonsdag er også en hitt.

    Ønsker deg en koselig helg.

    Klem Nina :)

    Ps: nå er det et år siden du var på Grande, vet ikke hvor privat du syns det er, men siden jeg var på Cato senteret så lurer jeg på hvordan du syns oppholdet har hjulpet deg i etterkant. Har du ikke lyst til å legge ut om det her så send meg gjerne en mail. Har forståelse for at du eventuelt ikke har tid til å sende mail, men jeg er som sakt litt nyskjerrig på det siden jeg har vært på noe lignende selv.

    SvarSlett
  7. Jeg vil se mer av ALT! :-) Neida, men kjøkken, sofakrok og loftstue vil jeg se mer av. :) Jeg liker alle innleggene dine så det er det samme for meg egentlig - jeg leser uansett *ler*

    Blitsen min ble sendt i går og jeg gleeeeeeeeeder meg!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Godt nytt år! :)
    jeg vil se mere av stua di, da tenker jeg på bilder av hele sofakroken ol. :)
    Håper du har en flott lørdag! :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg vil se det rommet du er absolutt mest fornøyd med jeg

    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  10. Ingen planer er aller aller best!
    Du må jo blogge om det du helst vil selv, men liker godt interiørinnleggene dine, og spesielt oppussings-onsdags-innleggene. Og gjerne at du viser mer av hele det vakre huset! God lørdag! klem:)

    SvarSlett
  11. Jeg vil også se kjøkkenet ditt :)
    vil generellt se alle rom i huset ditt jeg ;)

    og så håper jeg oppussingsonsdag kommer tilbake snart ;)

    Ha en fin lørdagskveld :)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  12. Jeg synes du er flink til å variere innleggene dine, og det liker jeg :)

    Må resten av helgen bli fin i Hernes! :)

    SvarSlett
  13. Takk for blogganbefalinger. Jeg gir dem begge et forsøk jeg. :)

    Ja, det er ofte slik jeg finner blogger også. De må finne meg først, og så besøker jeg tilbake når de kommenterer. Ingen bevisst strategi for å "tvinge" frem flere kommentarer altså... men det har bare blitt slik. ;)

    Håper du har en flott helg! Klem

    SvarSlett
  14. For en nydelig orkidé! Man får noen husmorpoeng når den blomstrer gang på gang! Jeg kjøpte meg en hvit en selv før helga, blir glad hver gang jeg ser på den!

    Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvarSlett
  15. Flott med orkideer. Syns turkis er en lekker vinterfarge også jeg da. :))
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  16. Hei, Vibeke, tusen takk for den hyggelige kommentaren hos meg. Fin blogg du har. Denne vil jeg følge videre :)

    Skriv om det som ligger hjertet nær! Og fortsett og ta slike fine foto. Likte godt bidraget ditt til Maias konkurranse!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  17. Det er gøy med orkideer som en får opp igjen. Jeg har også to som kommer igjen nå :-)
    Jeg vil også se kjøkkenet ditt og kanskje badet. Du tar kjempefine bilder :-)

    Ha en fin fin søndag!
    Anita :-)

    SvarSlett
  18. Jaaa, midtdelen på bloggen min er for smal.
    Men jeg er livredd for html, kan du noe om det?

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  19. Jeg vil lese mer om alt jeg :) Men det visste du nok fra før ;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails