onsdag 25. januar 2012

Sniktitt POMPdeLUX SS12 - til guttene

Og så var det guttenes tur.... Jeg må jo innrømme at jeg ikke har vært like interessert i akkurat dette, med to jenter i hus, men jeg har jo noen gutter i familien og vennekretsen, og jeg ser jo at det er mye fint! ;) Jeg liker både det duse og knallfargene ♥ Hedda er kjempefin i rødt, og frøkna har også fått et par guttejeans, som sitter så kult på henne. ;)










Fant dere noe fint her også....? Whitebite....? ;)

SS12 starter mandag 20.februar, og webshop'en åpner onsdag 29.februar for dere som ikke skal/vil på Home Shopping arrangement. Om du vil, se etter konsulent i ditt område her
.
POMPdeLUX finnes til både jenter og gutter, i str 80-98 (Little), og i str 104-146/152.



Jeg gleder meg jeg... ;)



5 kommentarer:

  1. Blir nok litt handlings denne gangen også. ;) Gleder meg allerede!

    Ha en fin dag!
    Pernille

    SvarSlett
  2. Ja, dette gleder jeg meg til også :-)

    SvarSlett
  3. oooh yes!
    her var det mye fint!
    (og noe mindre fint;)
    Jeg elsker klassiske gutteklær, men også "street"stilen -så her var jo begge deler. Loooove!
    Gleder meg..

    og du, takk! klem.

    SvarSlett
  4. Elsker PompdeLux. Har kommodene full. ;) Gleder meg til ny kolleksjon. :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ikke like intressert i gutteklærne merker jeg ;) Men så et par outfits min kule nevø på fire hadde kledd :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails