tirsdag 17. januar 2012

Vintersjenk


I dag har det vært strålende sol og kaldt. 15 minusgrader og skikkelig vintervakkert. ♥

Stuebilder må dessverre fortsatt vente, tror ikke 3-åringen blir videre imponert over mor hvis hun bli kommendert vekk fra sofaen fordi "mamma skal ta bloggifiserte bilder av sofakroken". *ler* Hedda må være hjemme fra barnehagen i morgen også, vi følger 48-timers-regelen, men torsdag satser vi på både barnehage og bilder! ;)



Så i mellomtiden viser jeg bilder fra sjenken i spisestua, hvor trauet i adventstiden og jula var pyntet med julekuler og kongler. Og siden jeg synes det var så fint får det fortsatt være sånn. Noen ting fungerer jo selv om jula er over. Ternejenta er kanskje noe mer julete, men akkurat lite nok til at hun også får bli. ;)

Mamma har alle fire adventsfigurene, laget av keramiker Lisa Larsson, og jeg elsker de. Denne jenta var tilskuddet i det Nordhagenske hjem i 2011, kjøpt brukt på Tradera, til en brøkdel av prisen.

Som dere ser under her er ikke disse bildene tatt samme dag - svibelen er i litt forskjellig størrelse. I dag er det ikke blomstring, men løken og bladene står fortsatt fint. :)




Det siste bildet var mitt bidrag i fotokonkurransen Maja har på siden sin. Der kan du vinne kamera fra Nikon!


Håper du har hatt en fin tirsdag! (Jeg har mandagsfølelse grunnet turen vår, og det er egentlig greit, blir jo plutselig helg da!

*forhåndspublisert innlegg*

6 kommentarer:

  1. Fine Bilder Vibeke! Lykke til i konkuransen, flott bilde du bidrar med. God bedring til lillesnuppa di. I morgen skal Lillekarlotten i barnehagen for første gang etter mandelopperasjonen. Det tror jeg blir fint for både mor og datter;-) Fortsatt tin uke til deg, klem fra Karlote.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder og lykke til! God bedring til Hedda.

    SvarSlett
  3. God bedring i heimen, nå må dere ha hatt deres dose!

    SvarSlett
  4. Du tar de lekreste og delikate bilder!

    Fineste tirsdag til deg.
    Maiaklem

    SvarSlett
  5. Jeg har flere ting som etter julen plutselig ble hetende vinterpynt, hehe!
    Er så fint atte:))

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  6. lekkre bilder og koslig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre ☺
    -Beate-

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails