tirsdag 24. januar 2012

Sniktitt POMPdeLUX SS12 - til jentene

I går hadde jeg ukens fridag, og da gikk jeg gjennom "for stort"-skapet til Hedda. Jadda, jeg handler på salg, og kjøper i større størrelser, hun vil jo alltids vokse inn idet! ;)
De første to sesongene med POMPdeLUX var det masse igjen da 70%-salget kom, og jeg fylte opp i mange størrelser. Etter AW10 fikk jeg tak i vinterdress i størrelsene 92-110/116 til kr. 235,-/stk! I vinter har jeg kjøpt fantastiske jeans i flere størrelser til kr 75,-/stk. Og nå som SS12-kolleksjonen snart er her, måtte jeg går gjennom skapet for å se hva vi "trenger"... ;)

Ingen vits i å late som om ungene i huset ikke kommer til å få noe fra denne sesongen, jeg har aldri vært god til å juge.... ;)











Fant dere noe dere likte?


SS12 starter mandag 20.februar, og webshop'en åpner onsdag 29.februar for dere som ikke skal/vil på Home Shopping arrangement. Om du vil, se etter konsulent i ditt område her
.
POMPdeLUX finnes til både jenter og gutter, i str 80-98 (Little), og i str 104-146/152.

Jeg viser litt gutteklær i morgen. ;)

12 kommentarer:

  1. Pomp de luxe har så utrolig mye fint!! Klem fra Kine :-)

    SvarSlett
  2. Skal ikke se bort ifra at det ramler inn et plagg eller to her også...Fint at de introduserer en ny farge.

    SvarSlett
  3. Ikke vits i å lyve her heller. jeg skal handle så klart

    SvarSlett
  4. Myyyyye fint! smelte smelt.
    Men hvor er gutta?!!!

    :)

    SvarSlett
  5. åja,imorgen ja! så det nå;)

    flottings!

    SvarSlett
  6. Jeg bare eeelsker klærne fra Pomp!!
    De er utrolig søte, og det er en veldig fin pris på de:)
    Men de er desverre for små til mine ungdommer... synd de ikke fantes fpr 6 år siden (det visste jeg ikke om i allefall..)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Åh så nydelig tøy!

    Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

    klem

    SvarSlett
  8. Jepp, mye jeg likte her:)

    SvarSlett
  9. Sukk, så masse nydelig:) Jeg kunne jo fint ønsket meg masse av dette til meg selv, særlig jumpesuiten på bilde nr 5,riktig nok er jeg lav men 146/152 skal det vel en del til for at jeg kommer inn i ;)

    klem Nina :)

    SvarSlett
  10. Disse klærne er mitt i blinken for oss med sine duse farger og flotte fasonger.
    Bestilte før jul, og etter andre gangs bruk revnet begge knærne på buksa til guttungen.
    Shortsen til jenta mistet begge knappene under vask.
    Dette synes jeg er noe trasig, og har sent dem mail.
    Klærne burde holde lengre enn som så.
    Håper virkelig vi bare har vert uheldige, for jeg venter spent på denne kolleksjonen.

    Ha en toppers onsdag.

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails