torsdag 12. januar 2012

Vintertrapp (med innslag av jul)

Før jul viste jeg frem den julepyntede trappa vår. Med masser av snø. Det har bare kommet mer snø siden da... Det har jo snødd ganske jevnt i januar.

Dagens bilder ble tatt samme dagen, men siden jeg skulle prøve å begrense bilder og tekst i et innlegg (jeg merker jeg sliker skikkelig med det ;P) ble ikke alt vist frem.
Tydeligvis sliter jeg med å gi slipp på bilder jeg har redigert klart til innlegg også.... *ler* Men når vi nå har snø får jeg prøve å misunne dere som ønsker dere det....

....så kan dere misunne meg når våren kommer til dere, sånn ca en god måned før vi ser noe til den. ;P
Det er hvitt og fint ute nå, men jeg vet vi kommer til å være lei når vi er i april og snøen fortsatt ligger godt utover hagen.
Som sagt ble disse bildene tatt før jul, da jeg skulle vise julepyntet trapp.... Så; Ho, ho, ho.... god jul! ;P Jula varer vel helt til påske....? (Nei, den gjør ikke det - nisse og bukk er lagret.)



På søndag er det KICK OFF med jobben, og vi skal ha "Vinterleker". Vi har fått beskjed om å ta med ullundertøy, gode uteklær og gode sko....
Mulig jeg ikke er like begeistret for snøen da.... *ler*

Ha en fin torsdag!


*forhåndspublisert innlegg*

10 kommentarer:

  1. Fint med vintertrapp :-)
    Skal jo være koselig året rundt !

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. så fin ei jolepynta trapp:)

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelig! Herlig velkomst til alle som kommer :)

    Fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  4. Hei, så fint pyntet trapp :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  5. Trappa de er lekkert pyntet.
    vet du forresten at når jeg leser bloggen din fra bokmerke på mobilen så ser jeg knapt halve bildene dine, men ser hele teksten?

    SvarSlett
  6. Koselig trapp! :) Den kick-off'en hørtes MORO ut, spør du meg! Kos deg, vær leken!!! ;) GOD HELG!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder av en pyntet juletrapp.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  8. Ååå, nydelige snøen <3 vi hadde snø i typ 3 dager, nå er det bare speilblank is som ligger igjen!!

    Ha en fin helg,
    Og kose deg med vinterleker;)

    Klem Jatte!

    SvarSlett
  9. Det er kjoler kjøpt i Kina på en silkefabrikk som ryker, så det er lite å få gjort med det.
    Men fant en i går :) Happy me :) :) Kommer innlegg

    SvarSlett
  10. Fineste trappa! Jeg digger trappa di og gleder meg til vi får orden ute hos oss - forhåpentligvis til våren/sommeren. Jada, jeg tror at alt skal ordne seg i 2012 *ler*

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails