torsdag 5. januar 2012

Januarsalg

Med sykdom i hus har det vært lite utforsking av både romjuls- og januarsalg....
Og med selvpålagt nyttårsforsett om å redusere shoppinglykken (satser på at Mannen ikke leser dette og bruker det mot meg senere ;P) er det egentlig like greit.
Meeeeen...det er jo salg på nett også. Så jeg vindusshopper fra sofaen. Legger masse fint i handlekurven, og lukker så siden. *klappesegpåsskulderen*
Hvis dere ikke er like flink som meg (!), og sikler like mye etter kjolen til Hedda som jeg gjorde da jeg så den hos Pia, kan dere stikke innom bl.a. EPLESKRINET som har salg på denne (og myyye annet) i disse dager.


Jeg tror jeg må ta en prat med Mannen.... *fnise*

I dag er svigerfar i gang på badet oppe. Gulvet (belegg) er ferdig lagt og opplegget til doen er montert, så nå skal alt på plass i vegger før de kles inn. Hedda har endelig sluttet med bleier på natta (vi gikk tom og jeg gadd ikke kjøpe fler) og til vår glede våkner hun endelig når hun må på do. Da er det fint å slippe trappa i mørket og i halvsøvne! *det gledes*

Ha en fin torsdag! 

11 kommentarer:

  1. Så nydelig kjole :)
    Her har vi og sykdom i hus så blir ikke mye shopping på meg heller, og godt er det.
    For jeg sjekka kontoen i går og der var det ikke mye å rope hurra for ;) hehe.
    Så jeg må nok pent vente til slutten av måneden.

    (ulempen ved å få så tidlig i desember er jo at man må vente så lenge på neste utbetaling)

    Ha en fin dag!

    Hilsen Kine!

    SvarSlett
  2. Hei, så fin kjole :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Fine kjolen, og fineste Hedda:)

    Og stort grattis med bleieslutt om natta;)

    Håper formen din er bedre?!

    KLEMMEMASSEPÅ

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole og nydelig Hedda! ♥

    Selvpålagt shopperedusering? Båååååring ;)
    Jeg har endelig ledd - høyt og lenge! Sånne tulleforsett skal jeg ikke planlegge flere gang.

    KLEM

    PS: Hvordan er formen?

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Og da fant jeg jo også deg:)

    Utrolig koselig og inspirerende blogg, har lest meg litt nedover. Men tar mer ikveld siden jeg er på jobb. Kremt, kremt..

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  6. For en morsom og fin kjole!
    Elsker slike farger på barneklærne ♥
    Ser ut for at frøkna er veldig fornøyd og:) Salg er GØY!!

    SvarSlett
  7. Ha ha, du er hekta på shopping, nå? Jeg fikk en pakke fra Pompdeluxe i dag - der var det jo knallsalg;)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for det! Og det er så sant... gresset er grønnest der det pleies! :) Det håper jeg at jeg aldri glemmer når jeg får min egen plen. Som selvfølgelig er ment i overnevnt betydning, siden jeg i hagen har kvittet meg med det meste av plenen (fordi jeg ikke duger til å pleie slike plener som har røtter og faktisk bor i hagen). Hehe

    Håper 2012 vil behandle deg og dine pent! :)

    Stor klem

    Ps! Jeg "shopper" slik jeg også. Legger i kurven og lukker siden. Deilig å drømme litt... før fornuften tar over! ;)

    SvarSlett
  9. Ja, er det ikke syyyyyyykt med de husene? Jeg holdt på å kjøpe et diiiiiiiiigert hus her om dagen siden det var på halv pris. Takkoglov dukket fornuftigvictoria opp og avverget kjøpet. Hvor ialledager skulle jeg hatt det liksom? I badekaret? *ler*

    SvarSlett
  10. Søt Hedda du har!!
    Jeg har vært en tur innom Ett Bringebær i dag, og kjøpte en kjole til meg selv på salg -og en tekanne, som ikke var på salg... Salg er gøy, men kan være ganske dyrt!! :) I går kom det en pakke fra Pomp de Lux, med mye fine klær -som snuppa absolutt ikke trengte. Heldigvis ble hun veldig, veldig glad :)

    Så er det jo, dessverre slik at alt det nye fine som kommer inn i butikkene frister også.. Lurt å holde seg unna butikker :)

    Må du få en god natt og en fin fredag!

    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  11. Hei på deg,

    Supersøt kjole!

    Håper dere er på bedringensvei!

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails