mandag 30. januar 2012

Lille speil på....

.... bordet der.....

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med å ha et stort speil som lysfat, og siden det er tungt er jeg fornøyd med å ha stort bord, slik at vi bare kan skyve det til side ved middagen. I dag var vi fem rundt bordet, med årets første rakfisk, rester fra jula som måtte spises opp. ;)

Duken ligger nå til vask, og jeg satser på en liten runde i tørketrommelen før den legges halvtørr på bordet, for å fjerne brettekanter. ;)



Speilet har flere lysestaker, og et par krukker. Den blå er et loppefunn fra bloggcampen i oktober og den hvite er kjøpt samtidig, på Kremmerhuset. Hedda har oppdaget gleden i å plukke blomster til mamma, tørkede blomster på vinteren er en god start. ♥

Englene får stå til snøen er borte. ;)

 
I dag har har svigerfar hentet materialer til badet oppe, og begynt med veggpanelen, pappa har ordnet el-rør til lampene og bestilt utelamper til oss, Hedda har vært sitt første "karusellrenn" og jeg har trent for første gang siden 2011, snakket med banken om muligheten for ny (brukt) bil, bestilt billetter til Disney On Ice 2013 og blitt med i eierstyret i barnehagen (privat barnehage).....  Ja, det har skjedd litt i dag, så nå roer jeg ned med opptak av "Hver gang vi møtes". ;)

Håper dere har hatt en flott mandag! ♥

17 kommentarer:

  1. Fine lysfatet! Du er så flink Vibeke!

    Fineste start på uken til deg! Jeg skal en svipptur til det blide sørland, før det blir bloggtreff :) JUbi!

    Klem

    SvarSlett
  2. Innholdsrik dag *puh*! Godt med alt som er gjort :)

    SvarSlett
  3. Flott lysfat, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  4. En skikkelig innholdsrik dag hos dere skjønner jeg! ;) Så fint å bruke et speil som lysfat! Bra tips! :) Masse fin pynt oppå lysfatet også!

    Ha en fin kveld! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  5. En skikkelig innholdsrik dag hos dere skjønner jeg! ;) Så fint å bruke et speil som lysfat! Bra tips! :) Masse fin pynt oppå lysfatet også!

    Ha en fin kveld! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  6. Ja, nå skal jeg GJETE hva! *kniiiiiiiis*

    Guttene er IKKE friske og nå sier de selv at de ikke tror de kommer til å bli det heller. Stakkars små, de har hatt feber siden sist søndag. :(

    Kjempefine bilder fra nydelig lysfat. Høres ut som du/dere har hatt en effektiv dag. :)

    Kleeeeeeeem

    SvarSlett
  7. Flott lysfat du har !
    Mine engler har fått eget englebord.
    Så der står de nå hele året:-)

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  8. Jeg skal springe ut for å se om det er noen sauer jeg kan gjete...

    SvarSlett
  9. Kjempefint med speil som lysfat!

    God uke til deg!

    SvarSlett
  10. Flott lysfat!
    Skal sannelig lære A å plukke blomster til mamman sin når hun blir større;)

    Han en finfin mandagskveld!

    SvarSlett
  11. Hæ? Kjøpt billetter til 2013 allerede? Flott var det i allefall, regner nesten med vi også skal til neste år.

    Kjempestilig med speil til lysfat:))
    Også så fin pynt!

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  12. Så herlig å bruke speilet som lysfat, knall fint :)
    Håper banken er grei ifh til bil, vi skal i morgen i håp om å få gjort noe med gulvet her i guset tvi tvi til oss begge hi hi

    SvarSlett
  13. Åååååhhh for et nydelig lysfast....
    Eg plages me pyntinga i heile huset før tia... får ikkje tel nåkka... alt e bærre kaos i stæsjet mett før tia!
    trur eg e møkka lei av alle mine mørke møbla!

    men det lysfatet va aldeles nydelig!

    SvarSlett
  14. Så fint lysfat. Herlig <3

    Gjort mye idag duda. Jeg er imponert. :) Kom gjerne å dra meg ut av sofaen også.. Hihi..

    Klem :)

    SvarSlett
  15. kjempelekkert det speilfatet ditt :) ønsker meg så spisebord så jeg kan ha stort fat på...blir vel ikke stort okke som her da men hehe ;)

    SvarSlett
  16. Hei

    Så herlig tips bruke speil som lysfat, så fint det er også

    SvarSlett
  17. Så koselig ut. Selv ville jeg vært litt nervøs for at noe tungt skulle ramle på speilet. (litt overtroisk..)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails