onsdag 11. januar 2012

♦OppussingsOnsdag♦

Hei alle sammen!

Det er flere som har skrevet at de håper OppussingsOnsdag kommer tilbake i 2012, og det har jeg også veldig lyst til. Men det kommer an på om jeg får inn nok bidrag til at det er morsomt, eller om det blir mye jobb med spørring. For selv om mange sikkert setter pris på at man skriver om deres ting (og linker til de) vil jeg ikke legge ut bilder av hjem og møbler før jeg har fått det godkjent. Og det hjelper jo dessverre ikke om jeg har mange som vil lese og se, hvis man ikke har noen som har noe å vise! ;)

Fineste Karlotte har stilt alle sine bilder til disposisjon, og som dere ser av bildet under blir det ikke tomt for materiale der med det første, men skal jeg vise bare hennes ting, kan vi kalle det KarlotteOnsdag. *fnise* I tillegg har vi jo lyst til å se mange forskjellige oppussinger!!


I første omgang tror jeg at jeg skal følge forslaget jeg fikk av 2 mot 1 er feigt ; OppussingsOnsdag blir annenhver onsdag. Dermed blir første OppussingsOnsdag i 2012 - onsdag 18. januar.

Legg igjen link til innlegget ditt i linkdingsen nederst her, så skal jeg vise frem det du har pusset opp! :)

Har du ikke blogg? Ingen unnskyldning - send meg bilder på mail; vibekeor@gmail.com. (Elisabeth, du har lovet bilder av vaskerommet!) Og du, det trenger ikke være et helt rom, eller et møbel. Det kan godt være et plagg også! :D

Vær snill å skrive navnet på bloggen og HVA du viser frem, samt å linke med adressen til innlegget, ikke bare bloggen din.

Håper mange vil være med!!








*forhåndspublisert innlegg*


Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

18 kommentarer:

  1. Fint du valgte og fortsette

    SvarSlett
  2. Yes! Kult! Da skal jeg knipse bilder av nyrommet, straks det er lyst nok uke. (Ikke lagt opp strøm enda. Hehe).
    Ha en fin dag!
    Klemklem:)

    SvarSlett
  3. Jippi, jeg liker oppussingsonsdag! Skal se om jeg ikke kan få lagt inn et bidrag før neste onsdag jeg også :)

    SvarSlett
  4. Kjempegøy at du valgte å fortsette. Og at det "bare" blir annenhver onsdag er jo bedre enn ingenting ;)

    Jeg har en ting på lista mi, men jeg må nesten vente på våren før jeg får malt :( Sånn er det når man har dårlig plass...

    SvarSlett
  5. Så bra. Selv om jeg ikke akkurat er den som er ivrig på å pusse opp så elsker jeg å se å få inspirasjon

    SvarSlett
  6. Hei du!
    Så koselig blogg! Og et artig konsept med oppussingsonsdag :)
    Jeg skal lete frem et par av mine oppussingsinnlegg, det kommer!
    Gleder meg til å følge deg videre :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. Yay :D gleder meg :)
    Og det gir meg kanskje et spark bak til å begynne å få gjort litt ;)

    SvarSlett
  8. Slang inn et par innlegg jeg da ;)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  9. La ved link til noen prosjekter vi har hatt. Så kan du bruke noen av dem hvis du vil.

    SvarSlett
  10. God kveld Vibeke!
    Koselig at du har vært innom bloggen min. Og at du vil følge den. Jeg føler meg beæret! :) Har kosa meg veldig hos deg. Her trives jeg så godt at jeg har lagt meg til som følger. Flink du! Mye fint å hvile øynene på, og veldig koselige og fengende skriverier. Oppussingsonsdag høres spennende ut. Vil nok komme noen prosjekter fra meg etterhvert. Har ALLTID et/flere prosjekt/er som som venter på å bli ferdigstilt eller påbegynt. Om du noen gang skulle få lyst til å dele noe av det, så er jeg bare veeldig takknemlig for det! :)
    Håper resten av uka blir fin for deg og dine.

    SvarSlett
  11. Sender en fra meg, og en fra Trude denne gangen. Morro!!!

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  12. Hei du!
    Takk for koselig kommentar, og ikke minst for tilbakemelding om bloggbakgrunn! Jeg har ikke hørt at det har vært et problem før, og på PC'n hos meg har det aldri vært noe problem. På mobil kommer ikke bakgrunnen frem. Men uansett - dette var det lille kicket som fikk meg til å gjøre noe jeg har tenkt på leenge! Nemlig å fjerne hele bakgrunnen og gjøre en skikkelig opprydding i bloggutseendet. Nå er alt så mye ryddigere. Så tusen takk skal du ha!
    Ha en strålende torsdag :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Jeg håper det er ok at jeg valgte ett innlegg fra ifjor, der jeg har endret på hybelkjøkkenet :) Link kommer i nyere innlegg og i hovedinnlegg.

    SvarSlett
  14. Hei Vibeke! Bilde fra Landhandleriet kunne fort virket mot sin hensikt: Puss ikke opp, se hva som kan hende da liksom;-) Nei, da - det er progresjon og når det kommer seg sendes et bidrag til fin fine bloggen din:-) Enn så lenge er det bare å ta for seg altså, skal prøve å bedra litt etterhvert!

    God kveld frøken, nå er det snart helg!!!

    Klem Karlotte

    SvarSlett
  15. Det er alltid spennende å se oppussingsprosjekter! Jeg legger ved et innlegg som viser noen elevprosjekter. Jeg er lærer på Vg2 Interiør- og utstillingsdesign, og hvert år har vi en redesignoppgave :) Takk for fin inspirasjonsdeling!

    SvarSlett
  16. Jeg vil ha oppussingsonsdag!!! Skal prøve å bidra med det jeg kan - har noen småting som ikke har vært med, men ser at responsen har vært bra denne gangen så da venter jeg litt!

    SvarSlett
  17. La inn link til gangen min. Fint tiltak dette med oppussingsonsdag og inspirasjon er vel noe vil aldri får nok av:)

    Ha ei god helg:)

    SvarSlett
  18. Hei igjen! Da har jeg fått knipset bilder av gjesterommet vårt vettu:)
    Men ser du har mange bidrag allerede, så blir ikke furten om jeg må vente til neste gang;)
    Klemklem, Fruen i Nord!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails