fredag 6. januar 2012

Favorittbilde

Fabelaktige Maia har superkonkurranse på bloggen sin - man kan faktisk vinne kamera
Maia og Nikon ville se våre beste interiørbilder, og akkurat nå er dette min favoritt:


Jeg øver meg det nye kameraet mitt, og her fikk jeg til akkurat det jeg ville. Så jeg er veldig fornøyd med både bildet og følelsen jeg fikk da jeg tok det, og følelsen jeg fortsatt får; Jeg klarte det! ;)


Det er mange deltakere, og det blir sikkert fler - bare se på Maias blogg her.

I dag blir det noen timer på jobb - hurra! Kundemøte og sushilunsj!
Ha en fin fredag du også!



11 kommentarer:

  1. Superfint!!

    kos deg på jobb;)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Kjempeflott bilde!!! Hærlig når man virkelig får det til!!!
    Ha en god helg
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Kjempe fint bilde :) Ha en god lunsj

    SvarSlett
  4. KJempefint bilde:) ja, dette greide du virkelig! moro
    Lykke til med konkurransen.
    Ha en fin helg!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  5. Så flott bilde Vibeke... Og grattis med nytt kamera da :) Regner med at du koser deg stort med det!! Håper formen er bedre etter mageviruset. Her er det heldigvis ganske så bra tilstand.. sånn rent bortsett fra litt sjøsyke på Kielfergen ;)

    Ønsker deg og dine fine et riktig så godt nyttår. Gleder meg til å følge videre :)

    GOD HELG
    KLEM

    SvarSlett
  6. Hei!
    Veldig fin bilde!
    Eit flott bidrag til konkurransen :o)
    Lykke til!
    God fredag!

    SvarSlett
  7. Gratulere, det er moro med bilder :)

    SvarSlett
  8. Hei søte deg!
    Såå stas at du vil delta. Poenget er jo ikke at man skal være proff for å delta. Dette er en fotokonkurranse for alle som er glad i fotografere :)

    Ditt bidrag var vakkert! Herlige farger og nydelig stemning. Blir spennede og se hvem som ender opp med kameraer, og om jeg og Nikon er enig i hva som er en godt interiørbilde. hihi!

    Fabelaktig lørdag ønskes deg og dine. Her er det hjemmekos med mannen, har sett fram til det hele uken. Det har liksom gått i 100 siden jeg begynte på jobb etter juleferien. Noen ganger er det å sitte hjemme og se på tv i armkroken ikke det verste man gjør.

    I morgen er jeg hyret inn til tvillingfotografering, skrekkblandet fryd! Jeg kan jo ikke fotografere på proffnivå, får late som da *blunke*

    maiaklem

    SvarSlett
  9. Lunt og lekkert. :)

    Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails