fredag 13. januar 2012

Fargebytte



Jeg gikk tilbake til lilla etter jul, jeg var ikke helt klar for det lyseblå igjen. Men jeg ble liksom ikke helt fortrolig med det nå. Det er adventsfargen min det.... Selv med vakre tulipaner i matchende farger.

Så jeg har jobbet litt med shoppinglykken, og i går kom det pakke i posten, med nye putetrekk og et par nye duker. Putetrekkene er allerede på plass i sofaen, og den lilla pynten er borte. 

Jeg skal prøve å få tatt litt bilder i morgen, av hele sofakroken med de nye fargene. Ingen stor overraskelse; det går i blått. ;) 


Visste dere forresten at det er salg hos Mestergrønn? Jeg fikk gavekort av sjefen (pga oppnådd månedsbudsjett) tidligere i uka, og har kommet hjem med hortensia (før kr.150,-/nå kr 80,-!) og en stor fredslilje (50%) i tillegg til tulipanene (3 pakker for 100,-). Synes gavekort på blomsterbutikken er helt gull jeg. :D


Roooolig kveld foran oss - 40 års lag i morgen, før jeg reiser til en kollega for overnatting; vi skal nemlig reise fra Hamar kl 07 på søndag.... *gjesp*

Ha en super fredagskveld ♥




12 kommentarer:

  1. Oj så heldig og flink du har vært;) gull m blomster;)
    Her er det også litt fargebytte... har flyttet om på fargene , prøver en litt annen strammere stil...men det holder hardt å ikke ta med visan på runde;)ønsker deg herlig helg;))

    SvarSlett
  2. Heldige deg! :)

    Nydelig tulipaner. Ser at mine må byttes ut i morgen :P

    SvarSlett
  3. Så koselig hos deg - deilige fredag;)
    Og ha en trivelig feiring imorgen - hællan i taket og gammeldans;)))

    Klem til deg♥

    SvarSlett
  4. Så heldig du er da! Jeg er så dårlig på å kjøpe meg blomster, men nå fikk jeg et akutt behov for friske blomster! Kanskje i morgen...;)

    klemmemassepåogsavnerveldigmye!

    SvarSlett
  5. Så koselig med tulipaner :)
    Me love!

    Ønsker deg en fabelaktig helg!
    fredag 13. i dag og jeg har ikke vært ute av huset en gang. Feberfri, men tett som få og skulle ønske jeg hørte i stereo, men formen er stigende og jeg har trua *Smiler*
    klemklem

    SvarSlett
  6. Nydelige tulipaner. Der er faktisk tulipanenes dag i dag :)
    Gull med gavekort på blomsterbutikk.
    Gleder meg til å se bilder av sofakroken.
    Ha en fin helg.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  7. Jeg synes du har fått det så koselig,flotte bilder du viser.
    Jeg har også prøvd å endre farger i huset,men kjenner jeg er ikke heller helt klar for de flotte vår/sommer fargene enda.
    Tusen takk for koslig hilsen i min blogg, satte veldig pris på den.
    Ønsker deg en super fin helg.:):)

    SvarSlett
  8. Fint med fargebytte. Og det er deilig å ta tilbake huset igjen etter jula.

    God helg til deg
    Klem :-)

    SvarSlett
  9. Deilige tulipaner og herlig med noe nytt!
    Kos deg i helgen!

    Klem

    SvarSlett
  10. Lilla er vakker! Men blå er jo DEG syns jeg.. syns liksom blå er signaturen din helt fra jeg begynte og lese bloggen fin for noen år siden :))

    Ha en fin Helg,
    Klem jatte!

    SvarSlett
  11. Tulipaner er så flotte,
    lenge siden jeg har hatt, må visst bevilge meg en bukett snart..


    God helg!!

    SvarSlett
  12. Gleder meg til å se nye bilder fra stua når du får tatt bilder :)
    Synd det ikke ble noe av 40 årslaget, men dere får prøve å kose dere hjemme. Jeg får besøk av ei fra jobb og vi skal vine litt! :)

    KLEM

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails