onsdag 11. februar 2009

Denne morgenen

Jeg begynner som regel dagen med å titte litt på nett, gjerne med en kopp te

DSCF8010 

mens lillefrøken koser seg med å utforske lekene sine.

I dag lå Anettes Hus på toppen (på min liste) da jeg logget på, med et innlegg om vårlige tekstiler.

Så jeg hevet blikket…

så ut av vinduet her i kjelleren…

DSCF8003

og tenkte på at det er 26 kuldegrader ute!

Vi holder oss inne i dag – det er fyr i ovnen og stearinslys er tent, både for kos og ekstra varme, og lillefrøken koser seg på sin nye bjørnefell…

DSCF8009

Ha en flott onsdag!!

(Vi har begynt å male stueveggene!!!)



5 kommentarer:

  1. ÅÅhh,det var kaldt! Vi har fått rundt 14 minus grader,og det svir godt med litt vind i tillegg;)
    NYDELIG lita tulle,utrulig søt:)
    Ha en koselig inne dag,deilig med lys og peiskos....:)
    Klem C

    SvarSlett
  2. Brrr, 26 kalde ja. Her har vi bare ti, men det er jaggu nok det også

    SvarSlett
  3. Ja, vi er vel litt for gamle for disse boybandene, men det gjør da ingenting :)

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for det! Jeg følger ditt råd med badet først!
    Ser dere har pusset opp vaskerommet! Hadde akkurat samme utgangspunkt! Herlig forandring kaller jeg det!!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Så fint navn datteren din har! :D

    Hilsen Hedda Kristin ;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails