fredag 20. februar 2009

På shopping i dag...

 

I dag har “jeg” hatt besøk fra Oslo (fruen er hos sine svigers og dermed ble det jentedag på oss) og vi har vært på shopping. Og vi skylder på hverandre, det er hennes skyld at jeg kom hjem med så mye fint. Og vice versa… ;)

DSCF8146

Lysestaker og blomsterpotte fra Fryd som jeg har siklet på leeenge… De hadde ikke serviettholderen, så den skulle jeg kjøpe senere.

Senere ble da jeg kom litt lenger opp i gata og fant denne fra Sia.

DSCF8147

Ikke lett å se forskjell og bare 30 kr dyrere…

Disse overså jeg – men legger de høyt på ønskelista mi…

DSC00922

Vet ikke helt hvilken jeg liker best, men tror jeg heller mot den til venstre…

Lillesnupp måtte få litt også, det var jo tross alt 30% på alle barneting fra Sia!

DSCF8148

Og når stua er klar – neste uke?? – skal jeg ta bilder av det andre som står pakket ned på boden – mor har vært på salg i nettbutikker og funnet masse flott til sitt nye hus! :D

Bl.a. dette, som skal henge i gangen og advare gjester:

DSC00911

God helg der ute!!

6 kommentarer:

  1. Hahahaha.. Det skiltet skulle jeg ha hatt!!!:)
    (I hvert fall sånn det har sett ut her de siste fem ukene!)

    SvarSlett
  2. Hei.Lurer på hvem som har disse bollene som det står chips på jeg? har leita etter slike lenge men ikke funnet dem.:)

    SvarSlett
  3. Sissy: Det passet SÅ bra her, så bare MÅTTE ha det når jeg fant det! ;)

    Villa Trekkfull: Jeg får ikke kommentert på siden din, og får ikke mailet deg om det... :( Vet dessverre ikke hvem som lager de, men her i byen har de en del - de har rød med hvit skrift også - si fra om jeg skal være mellommann... (Det lønner seg vel ikke med postens satser, men vil man, så vil man ;P)

    SvarSlett
  4. http://www.brukadesign.se/retailers.html

    SvarSlett
  5. Fine ting du hadde kjøpt!! Og de skålene har jeg også siklet på!
    Det skiltet er jo genialt...skulle jeg gjerne hatt med to barn som roter verre enn tornadoer!!

    Ha en herlig kveld;)

    SvarSlett
  6. Hei Vibeke!
    Jeg har akkurat uforsket bloggen din og her var det MYE spennende og fint og se på og lese om :) Jeg kommer nok innom igjen :)

    Pia

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails