mandag 2. februar 2009

Og sånn ser det ut i stua nå….

 

Jeg kom hjem i går ettermiddag, og da så det slik ut i stua;

Veggen er borte!

(og gulvet ble revet opp pga skjeveheter i gammelt hus)

Veggplatene er revet bort, og der kom den gamle døråpningen frem – skal jeg lage bokhylle, eller kle inn igjen tro?

Vi har plastet igjen døra til soverommet og åpningen ut i gangen. Der skulle det være “lufttett”… Men siden ovnen dere ser er eneste varmekilde i den etasjen og plasten stengte varmen ute, måtte vi åpne igjen. (Frosne fingre er ikke tingen å lage mat med ;P) Jeg får hellee vaske oftere… *banne*

Her er halvparten av ny-stua. Vinduet til venstre er inn på kjøkkenet (se bilde under dette igjen) og det skal vi beholde – for å få dagslys inn på kjøkkenet.


Og her har vi de nye verandadørene :D

-

Til slutt noen bilder av den kalde dagen her oppe i skogen –20 i morges gir hvite flotte trær!



2 kommentarer:

  1. Åh! oppussing! Minner meg om at vi bør snart begynne i andre etasjen. Og vi pusset opp kjøkkenet i forfjor og da tok vi stuen i samme slengen. Og vi har platetopp og alt integrert og det er skjønt :)

    SvarSlett
  2. Vi tok også kjøkkenet, men en enkel variant for planen var å selge huset...

    Gleder meg til stua er ferdig, da begynner vi vel etterhvert på å heve taket.... ;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails