søndag 1. februar 2009

Jeg ble lurt!!


På torsdag reiste jeg hjem til Moss med lillefrøken. Vi skulle ha jentehelg; hun med mormor og mamma (altså meg ;P) og jeg med venninner i tillegg.
Tordag og fredag kom og gikk.
Det ble tid til både (min) mormor og kusine i Sverige (kjøpte vin til bryllupet) og shopping og middag med bestevenninne.


Og lørdagen skulle jeg på salg på Vinterbro (Home & Cottage) - inntil bestevenninne/forlover sto i døra og skulle ha meg med. Det var bare å pakke bagen:

Jeg skulle drikkes ut!!!


Jeg var SÅ lite mentalt klar for det, oppi hodet mitt kom det ikke til å skje noe før om hvertfall 14 dager, så de klarte å lure kontrollfriken. ALLE SAMMEN!
Litt skummelt at venner og familie juger så lett! *ler*

-
Dagen førte med seg:
1 time med full kroppsmassasje *Åhhhhhh*
Lunsj på kafé
3-retters middag hjemme hos forlover laget og servert av innleid kokk og servitør
Gjetteleker og quiz
Skravling, drinker, vin og shot

-

Jeg er verdens heldigste,
og jeg hadde en SUPER dag,
akkurat sånn jeg ønsket det!


Det slemmeste forlover gjorde var at jeg måtte pynte meg for gjestene:

(Nå ble det ingen bytur, men jeg slapp å gå ut sånn ;P)
-
Og her har vi hun som skal drikkes ut neste gang - det kan bli moro! ;)

(Ja, det er en pol-pose hun har på hodet ;) )

3 kommentarer:

  1. Det hørtes jo helt digg ut da!!
    Så bra at de klarte å overraske deg da, er jo mest moro sånn da :P
    For en fin dag det høres ut som du hadde, du ser jo også veldig fin ut da ;P

    SvarSlett
  2. Hehehe - fin er vel ikke ordet, men takk. ;)

    Og det var en helt super dag! :D

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅÅÅ så morsomt...selv om det er skikkelig "bad" å bli overrasket!!(Har erfart det selv også...)
    Så bra at du fikk en fantastisk dag,det fortjente du..hehe;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails