lørdag 28. februar 2009

"Rapport" fra ny stue

Mannen drikkes ut i kveld, så han er i Oslo - min aller første natt alene i huset. Joda, Hedda er her, men hun redder meg kanskje ikke fra stygge ting i mørket (ikke for at mannen hadde våknet heller, han sover som en bjørn i hi!).

Ganske rart, 2 år har jeg bodd her, og jeg har aldri sovet her alene....
Så mens han er på vift i hovedstaden (stemingsrapporeten fra Rockerfeller sier at de har det bra) har jeg ryddet og vasket hus. Håper ingen kommer akkurat nå, for jeg roter mens jeg rydder, så er bare noen steder som er helt ferdig ryddet. ;P
Her er min stemingsrappert fra i kveld, litt bilder av dilldallet mitt.





(Nye knotter fra Lisbeth Dahl på Hemnes-kommoden)



(Rammer som venter på bryllupsbilder, og det sorte skal henge på veggen)

I morgen skal jeg rydde videre, prøve å finne plass til alt...

Storkoser meg!! :)

-----




Lykken bak døra har gitt meg en award, noe jeg setter STOR pris på. Det er moro for en ny blogger å få slikt, spesielt når hun skriver at min blogg er en av de som inspirerer henne! :D



Akkurat nå forbeholder jeg meg retten til å ikke gi den videre, det er så mange jeg vil gi den til, og akkuarat nå orker jeg ikke velge ut tre. ;P Sliten i hodet joh!

Her blir det straks senga!




3 kommentarer:

  1. Så flink du har vært da!! Fine ting du viser!! Håper du får sove godt uten din kjære..!!Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  2. Så fint det er hos deg! De telysholderene fra fryd(tror jeg) er sååå fine! har veldig lyst på de ;)

    SvarSlett
  3. Guttemamma; Det gikk greit å sove alene. Jeg har låst alle dører (vi bor på landet så det er ikke alltid tilfelle ;P) og skalket alle luker (eller no' sånt). Sovet som en stein og våknet av en liten en som prøvde å krabbe over meg kl 07. *gjesp*

    Verandasol: De er fra Fryd ja, og jeg må ha et par til, på spisebordet. Lekre er de!! :D

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails