onsdag 25. februar 2009

En vegg ferdig tapetsert - siste i kveld!

I går plasserte vi barnet hos bestemor og bestefar IGJEN og fikk tapetsert den ene veggen.
Og så fint som det ble!
DSCF8193
DSCF8194
DSCF8195
Gamle stolper med hull og sprekker.
Ble fint å ikke male de. :)
(men vi lover ingenting ;P)
-
I posten i går kom det pakke til meg, og da jeg så avsender vasket jeg hendene før jeg åpnet, og fant frem kjøkkenhåndkle til å ha det på – skal ikke komme flekker her nei!
DSCF8188
Hvitstil.com-Christine har laget servietter til bryllupet!
Jeg vurderte en rød N fordi “temaet” er rødt og hvitt, men fant ut at hvitt på hvitt ble bedre og at jeg da ville ha et rødt bånd rundt.
Og tror dere ikke dama har kjøpt rødt bånd OG knytt sløyfer rundt alle 20!
Eneste jeg trenger å gjøre er å legge de på bordet!!
Og nå ligger de innpakket i kjøkkenhåndkleet (jeg ødela silkepapiret den ene bunken lå i) og bare venter på den store dagen, som er om 16 dager!!!!!!!
DSCF8192
Tusen takk Christine!
-
Lillemor er ikke helt i slag i dag, sover mye og er litt sutrete.
DSCF8197
Så mens frøkna har sovet har jeg malt alt av (ferdige) lister i stua, gulvet ble ferdig i går, så i dag gjenstår siste vegg med tapet, gulv og taklister.
Mannen skal ta lister mens jeg monterer skap i kveld (jeg bar borret ferdig hullene, så han skal bare kappe til riktige lengder) – og i morgen skal vi montere sofa! (håper jeg)
 
 

6 kommentarer:

  1. Så stilig tapet....hvem er forhandler av den???
    Så du hadde et bilde av to boller på siden din som det står scips på, hvor får man kjøpt disse? har leitet etter disse lenge.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin tapet!! Det blir jo super fint!!!
    Å nå er det ikke lenge til den store DAGEN! Blir spennende for dere!!!

    SvarSlett
  3. Råfin tapet! Jeg må virkelig si at jeg liker stilen din VELDIG godt! :)

    SvarSlett
  4. Det var en råååååfin tapet!! Den lurer jeg også på hvor kommer fra. Tror kanskje jeg kunne tenkt meg noe lignende på soverommet etterhvert.

    Og jeg ble glad når jeg så at du ikke har malt bjelkene. De gjør seg _så_ godt i tre. Flott er det :)

    SvarSlett
  5. Den tapeten var lekker. Hvor kan jeg finne den? Vi skal jo tapetsere den ene veggen på gjesterommet og kanskje den hadde vært noe :)

    SvarSlett
  6. Så fin tapet, og stakkars lille! Celine har og vært pjusk lenge, men myyyyye bedre nå.

    Jeg ble glad for at du likte serviettene. Tenk at det bare er 16 dager igjen...tiden går så fort!

    Stor klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails