Aller først:
Takk for alle støtte-erklæringer!!! ;)
.
Jeg tar oppdateringen øverst jeg:
Kl. 10.02 ringer jeg Bohus og er rustet for kamp.
.
Det ble ingen kamp.
.
Snille Elisabeth på Bohus spør bare om kundenummer og skal sjekke om det er lager eller fabrikk som har gjort feil, for mannen jeg bannet opp og ned i går; han har bestilt riktig han. (Derfor har jeg også dempet utropet mitt noget – men det skal få stå, siden jeg var pissed i går).
Og så sier hun “Hvis dere har behov for sofa, må dere bare bruke den dere har fått.”
.
En halvtime senere ringer Snille-Elisabeth tilbake; de har gjort feil på fabrikken.
.
Jeg får tre valg:
1. Få ny sofa, men det er dessverre ventetid i 8-10 uker
2. Bytte med den sofaen som står i butikken
3. Heve kjøpet
.
Sånn uten videre, ingen krangling, ingen kjefting.
Ingen dikkedarier.
.
Jeg vil ikke heve kjøpet (jeg digger sofaen!) og siden vi ikke får avslag på den som står i butikken bestemte vi oss for å vente. Selv om det er 8 – 10 uker.
.
Vi klarer jo å bo sånn som dette også
.
.
.
Opprinnelig innlegg:
.
FORBANNA MANNEN PÅ BOHUS!!!!!
*trampeigulvetogkjefte*
.
I august var det tilbud på en sofa. Et tilbud som viser seg å være gjentagende, så jeg kunne ventet… Men jeg bestilte da – det var jo over 8 uker leveringstid.
Og vi hadde låve å lagre på.
.
Vi skulle ha denne
Men jeg spesifiserte at jeg skulle ha sjeselongen på VENSTRE side, altså motsatt av alle bilder av den.
.
Jada, sa Bohus-mannen, venstre siden, IKKE som i brosjyren.
.
Eller på nettsidene, sier jeg.
VELDIG VIKTIG!
.
Det tok 10-11 uker før vi fikk den, jeg sa fra at den skulle stå på en låve, så jeg fikk ikke åpnet med en gang for å se at den var hel. Helt i orden sa Bohus-mannen.
.
I dag er stuen FERIDG!
.
Og jeg skal montere sofa.
.
Vår sofa har sjeselongen på HØYRE side!!!!!!!!!
.
Sånn som den har på ALLE bilder av den. Akkurat sånn som jeg IKKE ville ha den.
.
DRITTBOHUS!
.
Og selvfølgelig stengte de 5 minutter før vi fant det ut, og de åpner ikke før kl 10 i morgen.
.
Men da, DA skal jeg ta “en Vibeke”.
(det er det det heter når jeg skal kjefte litt)
.
Noen skal få kjeft!
(Joda, jeg er saklig, men jeg er SKARP!)
.
I kveld monterer jeg sofa, jeg MÅ ha sofa i 8 uker.
Bohus skal få komme med ny, demontere den vi monterer i kveld og montere den nye. MINST!
.
Nå er jeg S I N N A !
(Og siden er sånn at det ikke blir avsnitt heller nå, så da blir innlegget brikkete :P)
Sånt er eitrende irriterende og jeg er helt enig meg deg. De har å levere litt brennkvikt, og demontere helt selv.
SvarSlettForresten - knalltøff sofa :)
Nei å nei..
SvarSlettBle eitrandes sinna på dine vegne jeg nå...
Så fin sida di har blitt da...=)
PUST::::
Klem fra meg=)
Skjønner godt at du er sint! Det er så utrolig irriterende å ikke få det man har bestilt. Iallefall når man har ventet så lenge på å ta det i bruk, og så blir det ikke som man har tenkt seg.
SvarSlettLykke til på Bohus i morgen, får håpe de gir seg med en gang!
Åååååå jeg forstår ditt sinne!!! Jeg hadde ikke vært nådig, det kan jeg fortelle....
SvarSlettHoff, nå ble nesten helt oppskjørtet her hehe...
Lykke til med sakligheten imorgen!!
Så utrolig irriterende - skjønner godt at du er sint. Spesielt når man har gledet seg til å skru sammen og få sofaen på plass i en ny stue... håper det ordner seg fort!
SvarSlettVeldig stilig sofa da!!
SvarSlettJeg håper at det ordner seg raskt for dere :)
Ha en fin kveld!
..FRYKTELIG irriterende!
SvarSlettGi de inn, så ørene blafrer!!
FLOTT SOFA -Men så irriterande når dei levere feil!! D¨å har dei godt av å få beskjed! Ta en dobbel VIBEKE DU!!!! LYkke til :-)
SvarSlettJasså handlet sofa på bohus...det gjorde vi og i sin tid(1år siden)..8 uker leverings tid meg midt i....kom 15 uker etter mye om og men..fader følte vi drev telefon terror med de....ikke før vi visket tv2 hjelper deg at ting fikk en fort gang....så sier bare stå på....men fikk du det skriftlig?? ang venstre side!...Håper det ordner seg.... tvi tvi!!
SvarSlettÅ kjempe lekker sofa da....
SvarSlettHei igjen! Hvordan gikk det på Bohus?
SvarSlettJeg har gitt deg en award, ta en titt innom bloggen min for å se den :) Håper det hjelper på humøret dersom du fortsatt er sint ;)
Klem
Er ikke noe som er så irriterende som å få en vare som man ikke har bestilt, og spesielt når man har gått og gledet seg å ventet på den! Jeg tror du gjorde et fornuftig valg, selv om du må vente en stund til, så får du den varen som du ville ha...fin sofa forresten! :)
SvarSlettJeg følte virkelig med deg sint som du var, så da var det godt at de ryddet opp. Kjedelig å vente da.....
SvarSlettKlem
Bra=)
SvarSlettJeg DIGGER også den sofaen! :) Den har nemlig stått i stua mi i et par mnd nå og jeg er SÅ utrolig fornøyd med den!
SvarSlettMen jeg skjønner godt du blir forbanna, det er surt når ting ikke blir som planlagt. Men dere får bare leve med sofaen der i noen uker da, det blir bra til slutt :)
gjett om jeg føler med deg!! HAr vært borti tilsvarende sak med Bohus vi også. Og er IKKE frista til å handle med dem noe mere nei. (ARG)
SvarSlettLykke til:-)
Hilsen fersk blogger
Oh my god, hadde klikka jeg. Jeg skjønner godt du ble irritert. Surt å få ting feil spesiellt da man har gjort alt en kan for å forsikkre seg mot å evt få feil. Surt spesiellt med så lang leveringstid også..
SvarSlett