mandag 23. februar 2009

Bokstavutfordring *stønne* Mitt navn begynner på V!!!

Jeg skrev i en kommentar hos ei som hadde fått denne utfordingen at jeg håpet jeg ikke fikk den, siden navnet mitt begynner på V…
Men Benedicte var snill og sendte den til meg, så da må jeg bare ta den da.;P

1. Hva er navnet ditt: Vibeke
2. Ord på fire bokstaver: Vann
3. Guttenavn:
Vegard
4. Jentenavn: Vilja
5. Et yrke: Vaktmester
6. Farge: Violet (man er da internasjonal!)
7. Noe du har på deg: Vindjakke (ikke akkurat nå, men kanskje en dag?)
8. Mat: Vilt
9. Noe på badet: Vask
10. Et sted: Vang i …. mange steder som heter Vang ;)
11. Grunn til å komme for seint: Veiarbeid (som var da mannen skulle til meg på sykehuset da riene satt i gang)
12. Noe du roper: hVa??? (H’en er jo stum ;P)
13. Filmtittel: Vendetta
14. Noe du kan drikke:
Viiiiiiiiiiiiiiin :D
15. Musikkgruppe: Van Halen
16. Et dyr:
Villsvin
17. Gatenavn:
Vogts gate
18. Bilmerke: Volvo, eller om vi snur det Honda CRV *på ønskelista*
19. Sangtittel: Viva la vida (Coldplay)
20. Et verb: å ville

Hah! Klarte det jeg….
Og heldiggrisene som skal få prøve seg er:
 
og
Lykke til!
Nå skal jeg spise frokost og dusje mens lillemor sover, vi skal på barseltreff i dag.
Og i kveld skal jeg tapetsere – stuen kommer seg!! :)
 

3 kommentarer:

  1. Hei hei og tusen takk for koselig kommentar hos meg!! Ja ja.. det ser ut som om vi er i ganske lik situasjon her:-) Vi flyttet inn i et hus fra -46 her i november. Brukte 4 uker før den tid å pusse opp stue,kjøkken,gang,og bad. Herremin hatt for et prosjekt. Og nå har vi jo både kjeller og loft igjen. Men dere holder på å bygge på?!?! Det blir jo spennende. Kjekt med nytt også.. men det er nå noe koselig med at man har et gammelt hus med ikke de helt vanlige rom-løsningene som er nå tildags!
    Jeg legger deg til hos meg sånn at jeg kan følge med på oppussingen din!!! Lykke lykke til:-)

    SvarSlett
  2. Ja, se der! Den klarte du så fint, så..:)

    SvarSlett
  3. Hei hei. å ble jeg glad for at du likte dem! Gleder meg til å se innlegget.

    Ha en fin tapet økt.

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails