tirsdag 5. oktober 2010

Benk under vinduet - FØR/ETTER

Jeg har jo allerede vist dere masse bilder, men nå kommer et innlegg med alt i ett. ;)

Benken var et kuppFinn.no,
helt impulsivt, fordi jeg skulle jo ta inn utebenken min,
og teste ut en vinter, om vi likte løsningen....

   

   

Det var bare rett på plass. Lampa fikk være som den var. *ler*
Men den ble litt lav, og ikke minst i en farge jeg ikke likte.

Så da har min enormt flinke svigerfar vært i snikkarbua igjen;
Litt av tuppen på bena ble kappet av, og en tilsvarende - bare høyere - ble satt på.

Tada!
Høyere ben(k)!


Det synes også på avstanden mellom vindu og ryggen på benken,
og vi er superfornøyde!
Det ble helt perfekt!


Lampa er kommet riktig vei også.
Og benken er stæsjet med skinn og puter.

Lurte på en madrass her, men siden armlenene er så lave ville det se dumt ut...
Så vi prøver med bare Ikea-skinn, grå for anledningen siden Ikea var tom for hvite,
og de to hvit jeg har allerede er ikke like hvite (den ene er guuuul).

Det er en god blanding av nye og gamle puter,
i hvitt og blått.

En bitteliten FØR/ETTER på tampen også,
men malesprøyta klar ble et annet Finn-kupp også hvitt.
300,- for en Kiddo-stol til Hedda er vi meget fornøyd med!




Husker dere på OppussingsOnsdag i morgen?

Om noen har noe de vil vise frem send meg en mail på


♥ Morgensol ♥

 
PS: Blir siden min for bred for skjermen din?
Jeg har gjort den bredere, men om den blir for bred for dere endrer jeg tilbake!

27 kommentarer:

  1. Den er så fin den benken din! Ser veldig koselig ut på kjøkkenet ditt :) Kjempeflott forrandring, kjekt med en superflink svigerfar :)
    Ønsker deg en fin uke :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det ble nå når vi fikk se helheten!! Det må kunne sies å være et veeldig vellykket valg og kjøp. Er det noen sak med handy svigerfar og en kjekk malingspistol... VIPS - helt ny spiseplass! :) Ikke fritt for at jeg ble litt misunnelig her. Skulle mer enn gjerne hatt en koselig sittebenk på kjøkkenet mitt. Men er det plass? Nei...

    Siden ble forresten ikke for bred for min skjerm i hvert fall. :)

    SvarSlett
  3. Hei!! Helt utrolig nydelig ble den, gratulerer med et flott finn-funn:-) Klem

    SvarSlett
  4. Herlig!!! den benken ble nyyyydelig;)) Ønsker meg også en sånn, men har desverre ikke plass:(
    Ha en fin kveld.
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Herlig!!! den benken ble nyyyydelig;)) Ønsker meg også en sånn, men har desverre ikke plass:(
    Ha en fin kveld.
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Såååå lekkert, snuppa!
    Flinke svigerfaren din! Jeg ønsker meg så innmari slike grå Ikea skinn (men har ikke den villeste anelse om hvor jeg skal gjøre av det, hihii;))
    Ikke for bred for min skjerm, rett og slett helt perfekt;)

    Pssst; har gitt deg min stemme;)

    SvarSlett
  7. Åhhhhhhhh - slagbenken ble bare KJEMPEFIN!!! Kjekt med handy svigerfar. Flotte bilder!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  8. Den benken ble nydelig, synes den passer perfekt med grått skinn og de flotte putene dine. Som tatt rett ut av et interiørblad! Vakkert!
    Har slagbenk på kjøkkenet selv, elsker den:) Ønsker meg nå grått skinn til kjøkkenet, hihi...er det lov til å herme etter deg?

    Ha en super kveld videre, Klem fra nybegynnerblogger Linda

    SvarSlett
  9. Ah! Nydeleg benk! Kjempekoseleg vart det det☺

    Ikkje for brei for min skjerm vertfall...

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. WOW så lekkert!
    sitter akkurat å ser i jysk katalogen,der har de en slagbenk som ikke er så dum og til en billig penge!Tenke tenke tenke...;)

    Gleder meg til å møte deg og vi kan godt treffes på Celines Hus...koselig;)
    Da får du hilse på lille Liam også;)
    KLEMMER

    SvarSlett
  11. Så flott det ble, skikkelig koselig! ..og jeg sitter her med stumpen på en hvit Ludde fra Ikea....men slagbenk mangler jeg.

    SvarSlett
  12. Siden passer helt perfekt!! ;)

    OG dere har det SÅÅÅ fint!!!
    Kjempekoselig spiseplass;)

    SvarSlett
  13. Så smart, og for en snill og flink svigerfar du har!!! Benken ble jo bare så utrolig lekker i hvit da, og med både skinn og puter på plass, ble den helt perfekt! Spiseplassen ble utrolig flott nå altså. Den hvite benken var rett og slett prikken over i`en;).

    God natt til deg og ha en fin høstdag i morgen.
    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  14. Han der svigerfaren din er god å ha;) Benken ble kjempe fin! Koselig spiseplassen ble med benk og lampa riktig vei;)

    Ønsker deg en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  15. Du er altså så fantastisk flink!! Jeg er stolt av deg! :-) Jan Roar og svigerfamilien får også en liten blomst fra meg som jeg vet er gode støttespillere! Alltid morsomt å se på bloggen din, gammelt blir nytt

    Mamma i Moss <3

    SvarSlett
  16. Med flink svigefar og malingssprøyte kommer man langt. Benken din er helt nydelig!

    Jeg har 'som vanlig' meldt meg på oppussingsonsdag :)

    SvarSlett
  17. Den benken har blitt så fin! Det finnes sånne helt tynne skummadrasser på Ikea som du kunne ha brukt(altså å få sydd stoff rundt)
    Du har rett i at den skjenken må males i forhold til hva som er på veggene. Jeg vurderer en mørkere farge. Greit at noe bryter også:)
    Skal sende inn bildene til deg når jeg er ferdig. (om et par måneder, haha)
    Ha en superfin dag!

    Klem,Marthe

    SvarSlett
  18. Åhhhh det ble heeeelt nyyyydelig!!! Jeg er i en begynnende julestemning og ser for meg kjøkkenet ditt pyntet til jul... Hmmm, jeg ser julestemning i alt for tiden jeg... Kan bli litt lenge å vente kanskje...?

    Nydelige bilder i alle fall!!! ME LIKE!!!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  19. Ehh, siden er for bred til min skjerm ja, måtte kanskje gi beskjed om det...

    SvarSlett
  20. WOOOOW for en vakker slagbenk!! Snille svigerfedre er godt å ha! Den ble super lekker på kjøkkenet ditt! :)

    Jeg drømmer også om en slagbenk! De er såååå fine!! :)

    Ha en FIN dag!

    Klem

    SvarSlett
  21. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!! :-)

    Flinkissen :-)

    Klem W

    SvarSlett
  22. Benken ble utrolig fin og en helt annen benk gitt :)

    Og det siste bildet i innlegget med morgensol var utrolig stemningsfullt.. ;) Så koselig!

    Håper du har en fiiin onsdag!

    SvarSlett
  23. Kjempefine bilder, benken ble så flott og passet jo rett inn! :)

    Tusen takk for fine ord om skapet og gangen i onsdagsinnlegget forresten:)

    SvarSlett
  24. ååååå den benken ble nydelig rett og slett!!!!!!!

    SvarSlett
  25. HERLIGHET!Den benken din ble jo helt nyyyydelig-jeg skjønner du ville ha den hvit.Stilig ble det,og liker også lampen over bordet.JEg har og både tripp trapp og kiddo stol,men har valgt å beholde dem brun og trehvit for å bryte i mot det hvite.Så får vi se da hvor lange jeg klarer vente med å male dem;)Go søndag!Håper du fikk kost deg i helgen!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails