søndag 10. oktober 2010

Formen

...er overaskende bra!

(jeg har smilt lenge, her begynner det å bli krampete ;P)

For min smarteste idé i går var ikke den hvor jeg valgte å avslutte kvelden kl 02:30 med en drink med vodka og Redbull, utgått i 2008...
Å legge seg på opptur går ikke!!
 (Klokka rundet 4 før det ble natta, fordelen var at stua var ganske ryddig da jeg sto opp kl 10)


Jentene i går var visstnok store nok til å bestemme selv, og det ble selvfølgelig gaver!
Bl.a to(!) flotte orkideer som ble gitt under dekket "vertinnegave".
Festen var meget vellykket
- jeg er utrolig fornøyd.
For noen herlige venninner jeg har! ♥



Nå tar jeg det kuli på sofaen,
mens mann og barn er på middag hos svigers.

God søndag! 


13 kommentarer:

  1. Du har virkelig hatt en flott fest ;) Så da får man bare ta slitet dagen etterpå ;)

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en meget vellykket fest;-D
    Håper formen er oppadstigende og at du får en fin kveld;-D



    Klem fra Grete

    SvarSlett
  3. For en vellykket fest du har hatt:) Morsomt bilde!

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Fantastisk bilde! Høres ut som festen har vært bra og det er jo helt hærlig! :)

    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Nice :-) Ha ha ha ha...har du sånne gode idéer også, midt på natten?
    Du får skylde på den utgåtte Redbull'en :-)

    Klems W

    SvarSlett
  6. HEI!
    Ser ut som du hadde det dritbra! Sto og sprayet litt nede i kjelleren i sted, og kom til å tenke på deg. Ser ut som dere hadde det like morsomt som jeg tenkte meg ;D

    SvarSlett
  7. Herlig bilde :), så ut som du var god i farta.. og det skal man jo være på fæææst. Håper kvelden har vært god og natten blir like så. KLEM

    SvarSlett
  8. Heerlig bilde! Måtte humre litt da jeg så bildet i innlegget under også, artig tegning ;) hehe..

    Håper formen er bra igjen og at du har hatt en fin søndag! (som min alltid-positive-venninne sier; Det er bare bra med litt hodevondt og (forhåpentligvis) gode minner (hvis man husker de da:P ) søndagsmorgen/formiddag, det viser bare at man har gode venner man kan ha det morro med :)

    Klemmer fra Kaja

    SvarSlett
  9. Kult! Hahah, den siste drinken der hørtes kjent ut.
    Å ligge på sofaen uten mann og barn virker ikke så aller verst det heller;)

    God bedring!

    Klem, Marhe:)

    SvarSlett
  10. Hei! Er på leit etter erfaringer med mørk tapet og havnet på den måten innom bloggen din. Mye fint å se på!
    Vi skal legge tapet på en vegg i stua og jeg har forelsket meg i en mørkebrun en med diskret blomster i lysere brun og svart. Selv om resten av huset er lyst, så ha vi en del mørke møbler. Ser at du har mørk tapet på soverommet. Er det greit å leve med? Eller blir man fort lei?

    SvarSlett
  11. Kjære Anonym:

    Vi har sort vegg på soverommet, og har hatt det i snart 2 år. Jeg er ikke lei. MEN, det er jo på soverommet, vi ser den når vi er innom og når vi skal sove. Deretter er lyset av.

    Ei venninne av meg har den i stua og er ikke lei, men kan ikke svare bedre på hva vi synes her i huset. Dessverre. :P

    SvarSlett
  12. Hehe.. godt å høre at formen var fin!:) Mer enn jeg kan si om min igår :p

    Ønsker deg en finfin mandag!
    Klem Camilla

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails