mandag 4. oktober 2010

POMPdeLUX ♥ Bisgaard

Jeg har nettopp lest dagens innlegg hos FruFly hvor hun viser veslefrøknas nye støvletter.
Er de ikke lekre?


(bildene er lånt fra FruFly)
Dette er støvletter fra Bisgaard,
et merke jeg vet mange av dere liker,
da jeg har fått mye spørsmål ang. skoene som er brukt i katalogen til




Nå kan dere få alle antrekkene dere hadde sett for dere!

En ny nettbutikk, med gode priser på nettopp Bisgaard,

De har ikke alt på bildene fra POMPdeLUX, men man kan jo spørre om de kan bestille?
(Vet ikke om det går altså, men det verste man kan få til svar er jo nei ;) )

Akkurat nå sloss lysten mot behovet.
Her er det vinter mye av året, og vi har kjøpt Gore-tex til snøen og kulda.
Men disse sølvstøvlene var jo sååååå lekre!
Og så bestemt som 2-åringen har blitt på jakker og sko tror mor at de kommer til å falle i smak der også ;P

Kan man ha for mye sko???

11 kommentarer:

  1. POMPdeLUX har så utrolig mye fine klær! Det klør etter å bestille, men jeg MÅ beherske meg... Selv om jeg vet hvordan det vil ende.

    Ingen kan ha for mye sko! haha;)

    SvarSlett
  2. Fikk høstens bestilling fra Pomp de lux på torsdag og det stod til forventningene ja :)
    Veldig fint tøy og utrolig bra kvalitet på det meste.
    Bisgaard har utrolig mange fine sko ja , og til spørsmålet ditt..Nei man kan aldri ha for mange sko :-)

    SvarSlett
  3. Man kan IKKE få for mye sko;)
    Fikk en real ladning pomp delux, så minstemor gikk til skolen i dag i dongeridressen, helmax den;))
    nå må jeg inn å titte på skoa...
    ha en fin fin mandag!

    SvarSlett
  4. Hei.Hælle dussen for en nydelig jente.Kjempe fine støvletter.Kjempe fin ble hun.Ønsker deg en riktig fin Mandagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Nei. Absolutt ikke. Det er mitt svar på spørsmålet du stiller. Har så vidt observert at Bisgaard har noen lilla støvletter m en stjerne på... hm, stjerne til et Stjernebarn, hva tror du?

    SvarSlett
  6. må jo bare linke:
    http://butikk.minengel.no/ds_product_info.php/products_id/300

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så spennende at du også skal legge om kostholdet da. Da må vi heie på hverandre :). Tror det lureste er å ta det step by step som du tenker. Bytt ut ris, pasta og poteter først, det er jo ganske enkelt å finne alternativer som grønnsaker osv.. så tar du brødet etter hvert om det er vanskeligst... lag hjemmelagede knekkebrød for eksempel. Kan også være lurt å ha noen bøker med oppskrifter liggende sånn at du lett kan finne inspirasjon til middager... Tror den største feilen man gjør er å spise for lite og dermed bli sulten og spise karbohydrater, kjør på med smør osv.... Og les litt faglitteratur. Jeg holder på med Doktor Dahlqvists bok nå, den er veldig bra, får lånt den på biblioteket....

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  8. Hei Vibeke!

    Jeg har puslet litt med en blogg. Den er helt i startgropen, men det er hyggelig hvis du stikker innom.

    http://solveigb.wordpress.com/

    Jeg hadde forresten aldri kjøpt så dyre sko til Lillesøster (unntatt vintersko), men så er hun en skikkelig guttejente som bruker skoene sine i sand, gjørme osv

    SvarSlett
  9. Helt enig med at man ikke kan få nok sko, verken til de små eller til oss store!:) Klem H

    SvarSlett
  10. Niks, man kan ikke ha for mye sko - så enkelt er det faktisk:))
    Og disse var herlige, alle sammen!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. mmmmmm så hærlige støvletter!!! Jeg skulle nok hatt ei lita jente... Ellers får mor kjøpe seg to par:) Blir aldri nok sko nei:)

    Ha en flott dag!

    Klem;=)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails