torsdag 28. oktober 2010

Celines Hus (Bloggcamp del 2)

Fredag formiddag fikk jeg være med på jobb i Celines Hus. *Hurra*


For en flott butikk Christine har åpnet!
Her kan dere se hennes innlegg om hvordan lokalene så ut før og underveis.


Velkommen!!



Nå er jo Christine eieren av bloggen HvitStil.com også,
så det kommer jo ikke som noen overraskelse at butikken også er lys!


Men selv Christine er ikke kritthvit
- og ikke ønsker hun at alle andre må være det heller, spesielt ikke barn -
så det finnes fargerike innslag!
(Hedda elsker LOTTO-spillet ♥)



Spesielt i stoffavdelingen :)
Selv jeg, som ikke syr et sting, har jo lyst til å kjøpe stoffer her!


(Monica i bakgrunn ja)


Jeg er glad Christine har butikk i Narvik,
og ikke her, da hadde jeg i alle fall blitt blakk!
Hva jeg handlet?
MYE….
Skal vise litt etterhvert som jeg får ting på plass. ;)
 
Håper du får en flott dag!


9 kommentarer:

  1. Åååååååååååååååå! VIL TILBAKE! :)

    SvarSlett
  2. Såååå utrolig mye fint!!!!!! Tror jeg hadde vært blakk også ja ;)
    Kos deg masse!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  3. Nydelig butikk:). Heldig du som fikk være med henne på jobb.Jeg hadde storkost meg.
    Ha en flott dag

    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Jeg vil også tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!! Men så er det ikke så langt for meg og Victoria da, tross alt bare FIREOGENHALVTIME;)))))) hahaaaa:D

    SvarSlett
  5. Så gøy!!
    Virkelig en fin butikk Christine har fått i stand.. Tror det er temmelig bra at ikke jeg heller bor i Narvik :P

    SvarSlett
  6. Ser og høres ut som om dere hadde en bra helg, ja! Skjønner godt at du koste deg i denne butikken her. Gleder meg til å se hva du kjøpte ;) Klem fra Hedda

    SvarSlett
  7. jeeeeeeeeejjjjjjjj, det var en god plan;)) Menne....jeg kommer jo til å måtte poste et innlegg med ca 100 bilder;)) hihi:)

    SvarSlett
  8. Helig bilder fra den fine butikken. Skulle gjerne vært en tur der ja! :)
    Har lest og ledd og kost meg masse med alle innleggene fra turen deres. Ser ut som om dere hadde en knall tur. :)
    Håper der snart dukker opp bilder av lotto-spillet, ble så nysgjerrig og jakter stadig på bra julegavetips til søte små trollunger! :)

    SvarSlett
  9. Vil ha, vil ha, vil haaaa! Her var det mye godsaker! Fin blogg, her titter jeg innom igjen :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails