lørdag 2. oktober 2010

Bilderas med kontraster ♥

Anette har gitt oss en utfordring;
vise kontraster i eget hjem.

Den største kontrasten her i huset er bruken av nytt og gammelt mot hverandre,
men det finnes også fargekontraster!
(bildene kan klikkes større)

      






(gammelt trau mot betonglysestake)

Etterhvert som jeg la inn bilder, kom jeg på stadig flere kontraster her....
Vi har jo mange kontrastvegger - jeg er glad i tapeter,
og det er sort mot hvitt, hvitt mot sort, blått mot hvitt og mot brunt,
i tillegg til alle de gamle møbler og ting, arvet eller kjøpt brukt,
mot alle møbler og dill fra bl.a. Ikea.

Håper dere likte kontrastene våre!


8 kommentarer:

  1. Så mange lekre bilder fra hjemmet ditt da. Stilige kontraster! Også har du bilder av gulvet ditt og da. L e k k e r t ;).

    Fin lørdag videre.

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder!

    Liker den bildeveggen din kjempegodt!

    Kos deg!

    Klem♥♥

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Å den bildeveggen din er jo bare nydelig.
    Ha en flott søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Dere har det sååååååååå fint og koselig! :)

    SvarSlett
  5. Hei!!!

    Mange vakre og lekre kontraster

    Ha en flott søndag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  6. Hei

    Hva heter den svarte taperen på soverommet, likte den godt. Vanskelig med tapet og kontrast egg synes jeg, men likte din tapet.

    SvarSlett
  7. Får håpe du leser her for svar: Jeg vet dessverre ikke, da jeg ikke har det skrevet ned. :/

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails