onsdag 6. oktober 2010

♦ OppussingsOnsdag ♦

Denne uken har jeg spurt litt rundt etter ting å vise,
det er mange som kommenter om at de gleder seg til å lese mer om andres oppussinger,
men denne uken var det dessverre lite linker å velge mellom.

Håper flere av dere vil linke til deres innlegg,
eller bare sende bilder på mail om du ikke har blogg.
Ingen endring er for stor, ingen for liten!

Du er ikke show-off om du linker,
vi elsker jo å lese om omgjøringer
og det er stor stas med inspirasjon fra andre,
og ikke minst finner vi kanskje blogger vi ikke har vært innom enda.

*

Første omgjøring denne uken er gjort av Monica med bloggen Tyrifryd


Svogeren hadde grunnet det, men kom aldri videre, så Monica reddet det fra søpledøden.



Nytt skap!

Det er masse av disse skapene i de norske hjem - og på Finn.no.

Løp og kjøp!!

*

FROM NOT TO HOT har nye ting i sin blogg hele tiden,
jeg vet hvor jeg kan hente mer om jeg står fast her!




Utrolig søt!!!

Tusen takk for at du elsker å gjøre om møbler! ♥

*

Jeg forelsket meg i en oppussing forrige uke, og spurte pent om å få vise frem!
Jeanette som skriver bloggen Lilla og Vanilla hadde kjøpt nytt skap....


Jeg er kjempefan av Hemnes-serien til Ikea,
og her har den blitt enda finere!


Litt tapetrester fikk plass på skapet i andre enden av rommet.
Det er brukt decoupagelim under og over.


Selv jeg, som ikke er rosa i det hele tatt, falt for dette rommet!

*

Godt Isolert-Victoria kastet seg rundt i går kveld og fant et par innlegg jeg kunne bruke i dag.
(tuuuuusen takk ♥)
Den ene spares til neste uke. ;)


Rimelig stor forskjell!
Jeg synes den er blitt så kul!

*
Marny Alice har pusset opp et lite nattbord til datteren sin.

Hvitmaling og en prinsesseserviett, decoupagelim samt rosamaling i en sjablong. ;)

Sjekk ut bloggen hennes her!

*
Vil du vise frem noe du har pusset opp?
Et plagg, et møbel, et rom....?
Legg igjen en link i Mister Linky under her -
med bloggnavnet og HVA du har pusset opp.
(f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")

Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com ♥

Håper du har en inspirerende dag!






12 kommentarer:

  1. Wow, folk er så utrolig kreative! Den gyngestolen var knall, og likeså tapeten på skapet. Jeg er skikkelig glad for at andre også liker sånne makeover's.
    Synes det er mer morsomt å se sånne innlegg jeg, enn andre interiørinnlegg :)

    Og tusen takk til deg Vibeke, som har satt igang dette suverene tiltaket.

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder og et fint innlegg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Jøss...det hvite Hemnes-skapet gjorde seg virkelig med litt tapetrester.. Det er jo et fint skap i seg selv, men du verden så ekstraordinær gangen ble :)

    Jeg gleder meg til å bidra på din oppussingsonsdag ;) Men jeg må bare komme i mål med noe først :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Elsker før og etter bilder! :)
    Så morsomt at du har satt igang dette. :) Har noen før og etter bilder på min blogg også. Bla. ett stort vitrineskap som jeg er veldig stolt over! :) Ligger under etikketen før og etter, og vitrineskapet. :)
    Ha en fin dag!
    Klem, Ramona.

    SvarSlett
  5. Så flotte møbler og masse inspirasjon! Dette var et flott tiltak synes jeg!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  6. Hei!!!

    Synes det du har satt i gang er KJEMPGØY!!!

    Hiver meg derfor på med ny makeover.

    Ha en strålende onsdag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  7. Åå, dette er gøy! Jeg hiver meg på i oppussingsspalten din igjen jeg. Har et prosjekt til også, men det kan jeg spare til neste uke ☺

    Ha en fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  8. Hei.Tusen takk for titten.Så mye fint.Nydelig,vakkert.Ønsker deg en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  9. Før og etter bilder er HERLIG!!!
    Så flott blogg du har, her legger jeg meg til :)
    Så synd at så mye er utsolgt, er jo fantastisk nyyydelige klær og jeg vil absolutt ha mer hihi :)
    Ønsker deg en herlig kveld :) Klem

    SvarSlett
  10. Hei!
    Alltid kjekt å kikke inn hos deg på onsdager ♥

    Vil forresten tipse om at mamma'n min (Grobu-Mimmi) nå har en gibort i sin blogg - hvis premie er akkurat en slik Pastabolle du ønsker deg ;) + litt mer snacks! ♥
    Du finner link i sidebaren i bloggen min :)

    Ha en fortsatt fortreffelig onsdag! ♥

    SvarSlett
  11. Flotte prosjekter;))
    Det ligger en liten ting til deg inne hos meg;)
    Ha en fin helg.
    Klem J.

    SvarSlett
  12. Takker for hilsen på bloggen :)
    Som du ser av kveldens innlegg er det ikke kommet noen baby enda... Vi venter i spenning!

    God helg!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails