tirsdag 26. oktober 2010

Bloggecamp - del 1 (!)

Jentene i nord har allerede blogget om helgen vår (her og her),
men jeg har jo mobilblogget hele helgen så jeg er unskyldt med senere oppdatering.
I tillegg har jo kamera vært glohett, så det har vært litt å se gjennom.
Tenker dere også er glad for å slippe over 400 bilder fra kamera og mobil. ;)


Jeg er veldig glad i sitte ved vinduet når jeg flyr,
og jeg elsker å ta bilder!



Og med ettermiddagsfly fikk jeg med meg solnedgangen over skyene!


 

Jeg var blitt advart av Christine før jeg landet på Evenes,
der var det blitt kveld og snø!


Etter en times busstur var jeg fremme i Narvik,
hvor Christine ventet meg.

Vi tok en kjapp tur innom Celines Hus hvor det var sykurs på gang
og allerede da begynte lommeboka å dirre.
En god beskrivelse for hele helga! *ler*

(Mer fra Celines Hus i eget innlegg!)


Litt bakgrunnshistorie for turen er kanskje greit?

En sen kveld satt tre bloggejenter på Facebook,
og de to i nord fablet om at jeg skulle komme på besøk.
Med billige flybilletter på SAS akkurat da ble det kjapt avgjort,
fru Nordhagen skulle på bloggecamp i nord!


Monica kjente jeg til fra før - hun var samboer på Lillehammer med min kollega for 4 år siden,
men vi hadde aldri gjort mer enn å veksle noen ord.
Jeg fant henne tilfeldig i Bloglandia, da jeg så bilde av ham på en bokhylle i et innlegg.
Så vi er først blitt kjent gjennom bloggingen, og siden sist har de flyttet til Melbu. ;)

Victoria, fra Sortland, hadde jeg aldri møtt, men vi har funnet godtonen her inne, og det var veldig spennende om vi ville finne den irl (in real life) også.....

Christine og jeg møttes i Oslo med småjentene, da de bodde der.
Og jeg tok sjansen på å spørre om de ville ha overnattingsgjest når jeg først landet i nærheten.
Vill jubel (?!) i Narvik og jeg var mer enn hjertelig velkommen!


Som da vi møttes i Oslo gikk snakketøyet i ett sett,
vi pratet om alt og ingenting,
og det var en utrolig hyggelig kveld!

Preben disket opp med lammelår, som var så mørt at det smeltet på tunga, og god drikke i glasset.

Fredag morgen våknet jeg opp til denne utsikten *wow*


og en strålende bild (og litt sjenert) Celine på kjøkkenet.



(I morgen skal jeg vise forvandlingen på kjøkkenet til familien Bussoli,
i OppussingsOnsdag.)

Jeg klarer jo sjelden å fatte meg i korthet, så jeg har sikkert innlegg for hele uka i denne turen,
kortversjonene finner dere som sagt her og her, men jeg håper dere vil titte innom og se på (noen av) alle bildene jeg har tatt.

 Håper dere har en flott tirsdagskveld!


13 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg Vibeke, velkommen tilbake- når som helst!

    Verdens største klem

    SvarSlett
  2. Du har virkelig kost deg i nord :) Gleder meg til flere innlegg :)
    Og NordNorge er fantastisk og noe alle burde prøve en gang i livet

    SvarSlett
  3. Kjempekoseleg tur kan eg tenke meg at det var☺
    Glede meg til fortsettelsen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Så utrolig moro.
    Nesten sånn som vi( noen bloggvenner) gjorde...hadde heller aldri møtt hverandre. Så avtalte vi ett treff og vi kunne sikkert ha pratet i flere døgn. Men nå bor ikke vi så langt fra hverandre så vi får til noen møter.

    Utrolig koselig å være med på din reise. Christines blogg har jeg jo fulgt siden de bodde på sørpå...
    Kommer nok til å følge med på innleggene dine fremover.

    go klem til deg

    SvarSlett
  5. Så morsomt da og kunne møte bloggvenner! Blir jo litt "kjent" her, men det er noe anna og treffes ansikt til ansikt. Kjempekoselig innlegg. Høres ut som du har hatt en kjempefin tur.

    Ha en fin kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  6. Så spennende med bloggcamp, da! Flotte bilder - det var visst skikkelig julestemning der nord!

    SvarSlett
  7. Hei.Nydelige bilder.Er så vakkert dær Nord.Må dit en gang.Har ikke vært lenger Nord enn Namsos.Nydelig lysekrone.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  8. Wow, for en trip!!! Virkelig festlig å lese:)
    En sånn tur vil jeg også ta:)

    SvarSlett
  9. Fantastisk!! Savner dere........<3

    SvarSlett
  10. Gleder meg til flere deler om Bloggcampen! :) Kom tilbake SNART! <3

    SvarSlett
  11. Gleder meg til flere deler om Bloggcampen! :) Kom tilbake SNART! <3

    SvarSlett
  12. Tøft gjort å dra på bloggcamp syns jeg :)
    Gleder meg til å høre og se hvordan du har hatt det :) har jo sett mobil innleggene dine så har jo skjønt det var topp :)

    SvarSlett
  13. Så hærlig innlegg og utrolig nydelige bilder! Gleder meg til fortsettelsen! Jeg er endelig tilbake til sivilisasjonen etter ei uke på fjellet, så det er mye morro å se og lese!

    Ha en fortsatt flott tur!
    Og takk for mange koselige kommentarer;) De varmer!!!

    Klem;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails