onsdag 13. oktober 2010

♦ OppussingsOnsdag ♦

Onsdag er blitt favorittdagen min,
det er så moro å få vise frem deres FØR/ETTER-bilder.

Det gir meg så mye inspirasjon!!
(mannen takker dere også, om ikke like hjertelig ;P)

♥ ♥ ♥

Godt Isolert-Victoria har pusset opp en kommode:


Det finnes mange av disse på loft, loppiser og finn.no,
og se hvor flott den kan bli med maling og nye knotter!


*

Jeanine med bloggen Jeanines drøm er en stor før/etter-dame. Her er det mye lekkert å se.
Dagens fra den kanten er en krakk som finnes i mange hjem


Den finnes her i huset også, og vi har begynt med samme ting,
nemlig å male den hvit.
Men Jeanines har også fått litt pynt!


*

Ukens bidrag fra Marianne med bloggen Manne's hverdag er en sliten lampeskjerm


Den ble strippet


og pyntet!


*
Fru Stranden hadde et gammelt vitrine skap, i brunt.
vitrine[1]
Det ble malt sort, og se hvor lekkert det er blitt!
CIMG1578
CIMG1804

*

Elisabeth har kjøpt seg en flott sjenk,
som hun ikke likte fargen på.


Med litt tid og sikkert en hel del maling
(rødt er vanskelig å dekke!)
ble det et helt nytt skap!


Tror det er mange som er misunnelig, Elisabeth!


*

Helt til sist denne uka har vi Tyrifryd-Monica med et av mine favorittmøbler.
Tror jeg skal stjele det, må bare kjøpe meg større koffert først.


En gammel og sliten kasse blir lekker med maling og tålmodighet!


*sukk*

*

Tusen takk for alle bidrag til ♦ OppussingsOnsdag ♦!!

Vil du vise frem noe du har pusset opp?
Et plagg, et møbel, et rom....?

Legg igjen en link i Mister Linky under her -
med bloggnavnet og HVA du har pusset opp.
(f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget,
ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com

Håper du har en inspirerende dag!





10 kommentarer:

  1. Så morsomt at du hatt med vitrineskapet mitt! :)

    SvarSlett
  2. er så gøy med onsdag hos deg:)
    Alt flott du viser fram og man kommer jo innom mange flott og nye blogger♥

    Ønsker deg en flott dag videre

    SvarSlett
  3. Hei.Tusen takk for titten.Så mye fint.Trenger ikke mye for å få stor forandring.Nydelig.Ønsker deg kjempe fin Onsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Hvis du vil, Vibeke, kan du jo blogge rekkehuset vårt før og etter....:-)(Da har du i alle fall en skikkelig god unnskyldning for å komme i alle fall et par ganger før jul, hehe...Vi kan kalle den ene gange for bursdagsfeiring for kidsa, og den andre gangen for julebesøk)
    Gratulerer med dagen i dag! Jipyyyyy
    Bente

    SvarSlett
  5. Så flott du har det,kreativ dame du. Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Så mye fint! Masse inspirasjon!

    - Tusen takk for gode ord hos meg :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Elsker onsdagsinnleggene dine!! Så masse fint, og koselig at du tok med kista mi;) Du kan bare stjele den, i bytte mot jernsenga, no prob! hihii;))

    Gratulerer så mye med gårdagen, håper den var bra på alle mulige måter;)

    Stooooooooooooor klem <3

    SvarSlett
  8. Hei :) Elsker Oppussingsonsdagene dine :) Kjempeflott!!! :)

    Bloggen din er flott ellers også, og jeg får masse tips og ideer av deg ;)

    Ha en fortsatt god torsdag :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  9. wow!!
    Det sorte glass skapet var en DRØM!!!
    NYDELIGE
    Jeg syns også disse innleggene er morsom...virkelig ett bra tiltak og jeg ser frem til hver onsdag...:-)

    Gratulerer med dagen som har vært.

    Kos deg med helg

    SvarSlett
  10. Så morsomt å se forandringene. Jeg har også oppdaget finn.no sin vidunderlige verden. Til mannens fortvilelse. Hehe.. Klem fra Synne

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails