lørdag 16. oktober 2010

Se hva jeg har FÅTT!

For en tid tilbake var ei venninne av svigermor med for å se på huset,
og hun merket seg at jeg brukte Norgesglass til diverse.


"Du må gjerne komme å tømme kjelleren min, om du kan ha bruk for fler!"

OM?!?!?!


20 stk står nå nyvasket i oppvaskmaskinen,
klar til å brukes til tørrvarer, lys, leker osv.

Jeg fikk noen på hele 2 liter, og de er SÅ fine!


Straks skal jeg hente forloveren min som kommer med bussen fra Oslo,
og da skal det kjøpes med en blomst til damen med Norgesglassene! ♥

Håper dere har en fin lørdag!

 
PS: Har du lyst til å kjøpe smykker til inntekt for Rosa Sløyfe 2010?

21 kommentarer:

  1. wow!!
    Det mpå jeg si var litt av en samling...får aldri nok jeg heller. Skal innom Containergirl på Torsdag...blir sikkert m noen norgesglass hjem da ja..:-))

    SvarSlett
  2. Damen med norgesglassene fortjener virkelig en blomst:) Ha en nydelig lørdag sammen med forlover og norgesglass

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Det må jeg si var litt av en gave ja :) Har ikke et eneste Norgesglass selv, men kjenner at behovet melder seg sterkere og sterkere :)
    Ha en deilig dag med forlover :)

    SvarSlett
  4. Wow så heldig du var. Norgesglass er helt supre, også er de jo veldig dekorative.

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  5. Så heldig som har fått alle de glassene,misunner deg. Riktig god helg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. :O Så heldig du er!!
    Jeg har kjøpt mine første 2 på loppemarked i dag. Lurer på hva jeg skal bruke dem til. Hva har du i dine? :)
    Syns ikke 30 kr stykke var så gal pris, men hva vet vel jeg ;)

    SvarSlett
  7. Så heldig du er!!! Norgesglass får man aldri nok av. Og damen fortjener så absolutt en blomst.

    Ha en fortsatt god helg!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  8. Heldiggris :-)) Elsker norgesglass, de kan brukes til nesten alt!

    Ha en super lørdagskveld.

    SvarSlett
  9. Hei :) så heldig du var.. kjempe kjekke glass til å ha ting og tang i.. ta godt vare på de.

    Ha en flott lørdagskveld:):)

    SvarSlett
  10. Næmmen så heldig du var da!
    Norgesglass er jo bare toppen!!!
    Ha en fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  11. Herrlig! For en snill dame-Norgesglass er lekkert!!

    Kos dere masse i kveld♥♥

    SvarSlett
  12. Åh, heldige du! :) Jeg er fortsatt overlykkelig over de to Norgesglassene jeg fikk forrige helg... ;)

    Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvarSlett
  13. Så heldig!!! Jeg kan hente i kjelleren hos svigermor om jeg trenger flere så jeg har det greit sånn... Kan gjerne ha noen tips til flere ting å bruke de til så det blir gøy om du legger ut litt bilder/tips når du har tatt de i bruk...
    Ha ei strålende helg videre!
    Klem Annette

    SvarSlett
  14. Må bare spørre.......jeg skal male salomgbordet mitt hvitt. Det er vel i eik eller noe tror jeg.

    Hva skal jeg bruke?
    Grunning, og så vanlig maling?

    Bør det lakkes til slutt?

    Eller er det dumt å male salongbor, jeg tenker på kopper, fjernkontroller, fat, leker div som blir sattslangt på brdet...

    Du virker ha peiling....

    SvarSlett
  15. Hei Anonym!

    Stuebordet mitt er malt (furu?) og der grunnet jeg før jeg malte to strøk med bengalakk. Dette var fordi jeg hadde hørt så mye bra om det. I ettertid er det malt over med Lady Interiør, rett og slett fordi det var det jeg hadde tilgjengelig. ;)

    Jeg vil nok anbefale oljemaling, resultatet blir penere fordi det ikke tørker så fort.

    Det blir merker i et hvitt bord, men det er mest om jeg har sølt te eller kaffe. Da er det bare å male over igjen da.... Mal når du skal legge deg, så er det tørt neste morgen. ;) (Jeg ha

    SvarSlett
  16. Så heldig du er. De er kjekke å bruke til mye forskjellig. Ha en super dag.

    SvarSlett
  17. Å heisann!!
    Det lageret der skulle jeg gjerne hatt:) Man fåt rett og slett ikke nok Norgesglass:)
    Innlegget ditt om planløsning fikk meg til å tenke....jeg er visst en detaljblogger, og viser sjelden eller aldri helhetsbilder...hmmm, det må jeg nok gjøre noe med;)
    Tipper dere blir overrasket når dere kommer hit, og JA jeg er litt stressa;)) Hihii;)

    Stor gledesegklem;)

    SvarSlett
  18. Norgesglass er alltid kjekt å ha,- kan brukes til så mangt! Så heldig du var som fikk alle disse!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    Cat-)

    SvarSlett
  19. WOW så mange norgesglass da! Digger dem! Har noen selv, men må vel smiske litt med svigermor for å få litt flere hihi.

    Takk for hilsen inne hos meg. Vet du, jeg kommer ikke inn på systova bloggen om dagen. Skjønner ingenting. Kan du sende mail til mwithnor@gmail.com angående kjole?

    Fin blogg du har forresten:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  20. WOW så mange norgesglass da! Digger dem! Har noen selv, men må vel smiske litt med svigermor for å få litt flere hihi.

    Takk for hilsen inne hos meg. Vet du, jeg kommer ikke inn på systova bloggen om dagen. Skjønner ingenting. Kan du sende mail til mwithnor@gmail.com angående kjole?

    Fin blogg du har forresten:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  21. Wow!!! Heldig du:) De to liters glassene er bare supre! Utrolig lekker stua de ble med de nye forandringene:) Ble råstilig med wallstickersen med fuglene på veggen:)

    Klemmer

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails