fredag 11. mars 2011

Hjemmekontor

I går morges ble arbeidsplass ofret for senga; magesjau og kvalme er ikke veldig forenelig med butikkjobbing... Dagen i dag er bedre, men jeg er fortsatt ikke kundevennlig og merker kvalmen når jeg gjør mye mer enn å gå gjennom huset. Derfor blir det hjemmekontor noen timer i dag...


På ene siden har vi privat laptop med mail, facebook og blogger....



....og på den andre har vi arbeidsmaskinen med jobbmail og tegneprogram.


Akkurat nå er det nyheter som surrer i bakgrunnen, men etter å ha sendt av gårde litt tegninger til de kundene jeg måtte avlyse møte med i går og i dag, planlegger jeg å se på jentefilm... ;)



Håper dere har en frisk fredag - og at dere får en flott helg!

11 kommentarer:

  1. Uff da! Det høres ikke noe ok ut!

    Fine bilder da:)

    God bedring og god helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Uff :( Eg føler med deg-nett ferdig med dette drittet eg og!

    God bedring
    og
    god helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Huff, håper du blir fort frisk igjen! Her er det IKKE tid til slikt så jeg håper vi slipper unna denne runden, det er bare igjen en liten uke til vi flytter, jippi!!

    Ha en så fin dag du klarer!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Bortsett fra kvalmen hørtes det ut som en fin fredag!:)

    klem

    SvarSlett
  5. Stikker bare innom for å ønske deg god bedring! Håper du er på beina snart, sånn at du får nyte helgen skikkelig!

    Ha en finfin helg!

    Sissel

    SvarSlett
  6. Uff da....ikke noe morro med omgangssyke! Håper du blir frisk i en fei:)

    Kooooooselige stua di!!!

    GO'BEDRINGKLEM!!

    SvarSlett
  7. Ikke noe godt med omgangssyken, men godt det ikke varer så lenge;)
    Veldig greit og kunne jobbe litt hjemmefra da, fra sofa'n;))

    God bedring og God Helg!!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Heisann Vibeke!
    Kjedelig å bli syk da.. men greit at en kan jobbe litt hjemmefra også :)
    Når jeg ser på sofaen din nå.. sp kom jeg på en ting...
    Jeg holder nemlig på med en reklamasjon på min sofa, som er helt lik.., og minnest å huske at dere hadde fått redusert pris eller noe pga nuppingen?
    Kan jeg spørre hvor mye det var snakk om, og hvordan saksgangen var med dere? Klaget dere bare på nuppingen? Greit å vite litt hva de har gjort med andre kunder, i forhold til hvilke krav vi selv kan stille....
    Svar meg gjerne på mail hvis du ønsker det... husmordronninga@gmail.com

    Håper du får en fin helg!
    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  9. Huff, magesjau må være det desidert verste jeg veit. Slitsomt og ekkelt! Men heldigvis går det forholdsvis raskt over, da!
    God bedring!
    Og god helg :)

    SvarSlett
  10. Huff, stakkars!!! Godt å se at du gjør det beste ut av det da:) Ønsker deg riktig god bedring, håper du får nyta helga!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. God helg til deg også - og riktig god bedring :)
    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails