onsdag 9. mars 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Da er man hjemme og mett, nå er det tid for oppussing! :)

Mange flotte bidrag er levert inn denne gangen, og siden jeg ser at neste uke blir kaotisk legger jeg ikke inn noen linkdings i dette innlegget. Neste uke kommer halvparten av de bidrag jeg har i dag, og neste uke kommer det linkdings (for et navn) for nye bidrag. Jeg velger å gjøre det på denne måten, fremfor å droppe innlegg neste uka - håper dere synes det er ok! :)



Synne Charlotte beviser at hvitmaling gjør mye for et møbel. Se så mye finere kjøpmannsdisken ble!!







Et flott gammelt skatoll har fått nytt liv hos Frøken H. Lekkert!!






Aina hadde et nydelig skap, som jeg synes ble enda flottere malt. Mange vil gremmes, men så lenge eieren liker det best malt er jo det det viktigste! :)







En liten furuhule av en trappegang er det mange som har, også Bekka. Vel, hun har ikke det lenger!





Tusen takk til alle dere som er med på å få til dette - og beklager forsinkelsen i dag! Vi sees igjen neste uke!!





5 kommentarer:

  1. fiiiine bidrag :D

    SvarSlett
  2. Kjempefine bidrag ja :)
    -og takk for klemmen, du er søt :)

    SvarSlett
  3. Heja!
    Rommet har tidligere vært barnerom, så det har jo vært oppusset tisligere, men legger link til et innlegg med bilder fra tiden mellom barnerom og syrom:)

    http://junesdagbok.blogspot.com/2011/02/god-morgen-torsdag.html

    SvarSlett
  4. Hærlige bilder, som alltid:)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg, jeg blir så glaaaad:)))

    Høres ut som du også har hektiske dager... Husk å senke skuldrene og puste med magen da:)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Digger onsdagene dine :O) Morro å se spå mange fine prosjekter.

    Heidi

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails