onsdag 23. mars 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Oh, life back on track! Og det er midt i uka! :)

Fra nå av blir det vanlige runder med oppussing på onsdager, for nå er ting tilbake på stell. Det er nesten litt rart å skulle hjem etter jobb, ikke ut på visning. ;)



Heidi Malingsdame er en driftig dame. Mens jeg maler én farge, liker hun å boltre seg med å fremheve detaljer!








Mikaela har sendt meg bilder på mail, 2 forskjellige ting, og jeg sparer den andre til neste uke. ;) Aller først vil jeg vise frem skapet hun har pusset opp. :)





Bjørg er glad i farger, og er flink til å bruke farger i interiøret! En knallgul stol bor nå hos henne. :D






Siste bidrag i dag er fra Kathrine som har hatt omgjøring av yttergangen sin.






Tusen takk for alle flotte bidrag!! OppussingsOnsdag er ikke noe uten dere!

Har du noe du har gjort om på, og som du vil dele med andre? Et møbel, et rom, et plagg??



Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)



Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com ♥







*forhåndspublisert innlegg*


Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

4 kommentarer:

  1. Supre bidrag. Takk for titten Vibeke.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Flott at du er back on track, oppussingsonsdag har vært savnet :)

    SvarSlett
  3. hei.du er så flink .lekre møbler du har stylet opp.klem fra åshild

    SvarSlett
  4. wow..skikkelig flotte oppussingsprosjekt. Virkelig inspirerende:) Tror jeg må komme igang med noen av mine prosjekter som foreløpig bare er i idè fasen;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails