torsdag 3. mars 2011

Pausebilder....?

Hektiske dager med både jobb og POMPdeLUX, første par dager er straks unnagjort og jeg er booket ut første uke i april, så jeg blir nok her mest sporadisk. Tidlige morgener og sene kvelder er kanskje ikke best med tanke på blogging. Det blir fast Vårtegn og OppussingsOnsdag, men det er mulig bloggen blir litt kjedelig fremover. Innimellom får jeg vel reklamere med det som opptar meg, og jeg begynner i dag med de første pausebildene - søte unger ikledd POMPdeLUX!






9.mars kl.10 åpner WEBSHOP'en, om du vil se mer før det finner du katalogen for SPRING/SUMMER 2011 her. Enjoy!

10 kommentarer:

  1. Kjempetøffe klær!!!

    ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye kult tøy!!!!
    Men det spørs om jeg får klemt de jentene mine inn i de størelsene da, sukk ;) De er nemlig straks 18n og 16, hehehe ;)

    Hvordan ligger det ann prismessig forresten, har jo tantebarn ?

    Godt å lese du trives i ny jobb forresten.


    Tudelu fra Nina :)

    SvarSlett
  3. Fy søren, så mye lekkert altså;))
    Hvor store barn går det opp til da? Og er de ev små eller store i str?
    Mye av dette skulle jeg gjerne hatt selv og jeg, de har ikke voksne klær og da, hihi ♥ Det er jo en veldig fin pris på disse klærne og...

    Høres ut som du trives i ny jobb og at det fungerer bra for deg og jobbe igjen - kjempebra!!!
    Jobber du 100%?

    Ha en fin kveld, snart helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så mye fint! Ser ut som jeg skal klare å finne noen kjoler her;)

    Passe på deg selv nå da, vennen:)

    klem!

    SvarSlett
  5. Hei :) så masse fine klær og tøffe barn.. Regner med at disse klærne får du solgt mye av..

    Høres ut som om du trives i din nye jobb og det er kjempe bra..

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. ☺ Disse klærne besøker meg senere i måneden. Håper det ikke er utsolgt allerede da. Lykke til med salget.

    SvarSlett
  7. Her var jo kjempemye fint!!!

    SvarSlett
  8. Så utrolig mange flotte innlegg jeg har gått glipp av mens jeg har vært på ferie. Aldri mere ferie på hotell med så dårlig trådløst nett altså!

    Saaaaavner deg!

    SvarSlett
  9. Hei.Nydelig klær.Virkelig vakkert.Nydelig barn.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  10. Åh, det er så skjønne klær!! Gleder meg til å ha visning og handle litt!;D

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails