fredag 4. mars 2011

Jeg svarer om POMPdeLUX

Pauseinnlegget mitt fikk et par spørsmål, og jeg fant ut jeg kunne svare her i tilfelle fler lurte på det samme, med enda fler bilder... (jeg er jo ikke selger i to bransjer uten grunn ;P)

Nina: POMPdeLUX har veldig gode priser! Gode priser og god kvalitet :D Klikk her så kommer du til katalogen på web, helt bakerst er det tegninger og priser. Du kan zoome ganske mye hvis du bruker  + øverst på siden. :) I går kveld var jeg på en visning hvor de fleste hadde handlet de to foregående sesongene - klærne solgte seg selv! De har nemlig kjent kvaliteten ;)




Elisabeth: Vi håper også lageret holder lenge, men vi vet det skal holde lenger enn sesong 2. Varene til den sesongen ble jo bestilt under sesong 1, og POMPdeLUX tok ikke av i Norge før ved salget etter den sesongen. Og da var allerede klærne i sesong 2 på vei til Danmark... De hadde virkelig ikke trodd på den suksessen det er blitt i Norge! (I Sverige er det ikke solgt på langt nær så mye...) Jeg krysser fingrene for at du får alt du har lyst på! :D


Line: Little-kolleksjonen er i str 80 - 98, og resten er i str. 104 - 152! :) De er litt store i størrelsen, da det er mye vide plagg. Men trange gensere er nok ganske normale. Jeg kjøper alt fra 92 til 104 til Hedda denne gangen, to kjoler i 104 da de ikke ser for store ut, selv om de er det. Men aller mest i 92 og 98, da det er dette hun bruker nå. :)

De har faktisk en tunika til voksen dame (one size fits all, deriblandt meg ;P), samt et Woman skjerf:

(Var ikke bilder av voksne damer, derfor blir det med småjentene - og ja, jeg jobber 100% i tillegg)


Sofasliting i det Nordhagenske hjem i kveld, mannen har influensa og jeg har kranglete bihuler. Vi nyter hverandres skralle selskap foran TV'en med hver vår laptop i fanget! Lykken er det moderne liv. ;)

Håper dere har en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig møte i går :) Jeg kan jo skyte inn at jeg har vært veldig fornøyd med klærne jeg har kjøpt de forrige sesongene! Og nå gleder vesla og jeg oss veldig til disse varene kommer :)Kjenner at det er enda flere ting jeg/vi ønsker oss..
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Hei Hei !!
    Kjekt å prate med deg på PDL- samling!

    Ja, jeg er enig med deg...nå selger klærne seg selv. Har vært på arrangement der kundene kjenner merket, og de er så positive! Håååper beholdningen varer lenge, for dette kan virkelig selge godt:)

    Kjempekoselig blogg du har, forresten !

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails