onsdag 2. mars 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Se der, jenter, strømmer det på med bidrag! :)))) Og til dere som nevnte at det er dårlig vær for oppussing nå; jeg krever ikke at det skal være nyoppusset, ei heller noe som er malt; jeg vil like gjerne se en gammel genser som er blitt til noe annet!
Siden så mange kommenterer om at man får inspirasjon, er det moro å vise fler enn to-tre bidrag hver uke. Saken er jo at jeg ikke kan gjøre dette uten bidrag - mine få greier vises jo på bloggen ellers!

Tusen takk til alle som ville være med denne gangen, jeg viser 8 av 11 bidrag (etter innleveringstidspunkt) og sparer 3 gode bidrag til neste uke. Kommer vi oss opp på 12 hver uke, skal jeg begynne å vise alle bidrag hver uke! ;)



Marianne har pusset opp et skatoll som hun FIKK av ei venninne.





Den heldige eier av akkurat slik et skrivebord jeg ønsker meg er Grete....Jeg sikler og synes hun er så heldig!





Heidi-delen av Malingsdamene har pusset opp et slitent skap. Så flott som det blir med maling og tapet!







Et lite bad har fått en fin oppfriskning av Mamma Lise






Bekka hadde et "rosa" kjellerrom - det er nå et flott gjesterom!








En som har mye på lager til meg, er Manuela. Her er det kjellerleiligheten som har fått en oppussing.








Hedda hadde et stort og flott skap, i litt feil stil og farge. Se for en jobb og for en forandring! :)






Finn.no er en god venn av mange, også av Milles mamma. Hun har funnet en flott sjenk!







Tusen takk, igjen, for masse flotte bidrag denne uka!



Har du noe du vil vise frem?

Et plagg, et møbel, et rom....?



Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)
Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com














Mister Linky's Magical Widgets -- Easy-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

6 kommentarer:

  1. Hei! Har lagt inn et par bidrag til "oppussingsonsdag". Mvh Aina

    SvarSlett
  2. hei!
    gøyyy, mye fint!
    du?
    skulle gjerne hatt en button jeg kan ha på bloggen min som linker inn hit.
    "klikk her hver onsdag" hehe.
    seriøst, vil dele!
    klem manu

    SvarSlett
  3. sånn, jeg brukte bare bildet under som button;)

    SvarSlett
  4. Så mye flott som vanlig. Takk for titten:)))
    Ha en fortsatt fin uke Vibeke:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Mange flotte bidrag denne gangen også! Hun var jo bare LITT heldig hun som fikk skatoll av venninnen sin...

    SvarSlett
  6. Så mykje fint!
    Det er snart på tide at eg bidrar med noko igjen - men det er nå sånn at det ikkje skjer så alt for mykje for tida. Ikkje er eg flink å oppdatera bloggen min lengre heller. Sjerpings! Ha ein fine dag :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails