søndag 27. mars 2011

Nærmer meg..... En liten teaser!

Det er mye som skal på riktig plass, det er mange kasser med småting som må sorteres, men jeg nærmer meg ferdig med hobbyrommet! Og tror jeg skal få på plass det meste i morgen - fridag sammen med Hedda skal benyttes til litt rydding. Selv om jeg tviler sterkt på at hennes rom er ryddig etterpå. *ler*



Vi har en ekstra seng på dette rommet, forhåpentligvis byttes den ut til sommeren, for planen for denne er faktisk (den pr nå ikkeeksisterende) terrassen! :)

Apropos sommer: I kveld har vi vært på kaker og kaffe hos gode venner og planlagt sommerferien i Kristiansand - vi gleder oss til å ta med 3 stk 3-åringer og 1 stk 11-åring til Dyreparken og Badeland! :)

Ha en fin søndagskveld - i morgen skal jeg lete etter vårtegn!



PS: Jeg ser at jeg har passert 200.000 unike besøkende siden jeg jeg begynte bloggingen. WOW! Det må vel kanskje feires? ;)

10 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hobbyrommet!! En slik seng står høyt på ønskelista her og, er det Ikea?

    SvarSlett
  2. Jaaaaaa, vi må prøve å få til en DATE:))) ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som får hobbyrom!
    Tipper det blir kjempefint;)

    Så gøy med Dyreparken og Badeland i sommer da, midt i blinken det, er jo så flott der ♥

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å få se mer :) Godt med et eget hobbyrom!

    Så gøy at du har hatt så mye besøk på bloggen din. Gratulerer med høyt rundt tall! :)

    God rydde-mandag til deg og Hedda

    klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Må bare spørre når dere skal i Dyreparken??? vi skal dit 18. juni - skal treffe samme vennepar som vi skal på Disney on ice med i januar ;)

    Tog fra Stavanger, tog fra Oslo: perfekt møtested i Kristiansand! :)

    SvarSlett
  6. Ja du, kommer dere til denne siden må dere kikke på strendene, de er utolig flotte!

    hihi, kunne jo være at det klaffet ;)

    SvarSlett
  7. JIPPI! Gleder meg til å se mer hobbyrom! :)

    Jeg har heklet og strikket og ellers gjort lite i helga. Har ikke lyst å dra på jobb i morgen. Det frister mye mer å sove lenge sammen med guttene, sende de en liten tur i bhg og selv være hjemme og male loftstue. ;) *ler*

    Nå er det natta her.

    KLEM

    SvarSlett
  8. Gleder meg til å se det ferdig hobbyrimmet. Har på hobbyrom på planen her og så jeg suger til meg alle tips:o)
    Deilig å planlegge ferie, det gjør at sommeren føles nærmere, ikke sant?
    Ha ei fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  9. Høres ut som en drøm å ha eget hobbyrom, gleder meg til å se hvordan det blir! Og grattis med over 200.000 besøkende - fantastisk!! Ser at dere også har vært på Top Gear i helga, det var vi også og vi syns det var veldig moro ;0) Jeg fikk desverre ikke min kjære med meg på Ikea i tillegg, han blir helt "rar" i ansiktet hver gang jeg foreslår en tur dit - fniis ;0) Ha en fantastisk dag! Klem fra meg

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails