mandag 7. mars 2011

Vårtegn 2011 - uke 10


Jeg liker veldig godt at det mørkner om kveldene, jeg liker å tenne lys når det er mørkt. Men jeg liker veldig godt at det mørkner senere og senere nå! Det trenger ikke vært mørkt før kl. 20 synes jeg! ;)



Jeg har sett flere vårtegn denne helga, så kanskje vi er på riktig veg, selv om det fortsatt er full vinter ute? *håper*

Vil du se fler vårtegn fra Sverige, Norge,  USA og Nederland?? Klikk på bildet under, så kommer du til Humlebacken. ;)



Ha en flott mandag!

10 kommentarer:

  1. Åhh ja det er såååå deilig at det blir lysere!!! Hærlige vårtegn å se, selv om vinteren kom til Trøndelag igjen:(

    Ønsker deg ei flott uke!!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ja, herlig med lysere kvelder,og nå skal vi snart skru klokkken tilbake:)
    Inne på "Humlebackens side kan jeg jo bruke flere dager på å nyte bilder, flott, klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Hei Vibeke!

    Det er deilig å komme hjem og det fortsatt er lyst ute!
    Får ihvertfall LITT mer energi da :)

    Ønsker deg en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Deilig at det er lysere litt lengre og ikke minst når man står opp om morningen. Kjenner jeg får mer og mer energi jo lengre det er lysere ute. Deilig å se at det går sakte men sikkert mot vår!
    Ha en flott uke!
    -klæm-

    SvarSlett
  5. Ja er det ikke deilig?!
    Her er det lyst fra 0700 til 1800 nå, og det er bare HERLIG!!!
    Men akk så støvete jeg plutselig oppdaget at det var hos oss...;P

    Ha en fin dag, snuppa mi!
    KLEM

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder. Ja det er deilig at det blir lysere og lysere:)

    Ha en flott dag:)
    W

    SvarSlett
  7. Klokka dere har på veggen var utrolig flott. Fine bilder, la vårlyset komme!

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Så fin blogg du har :-) Jeg legger meg til som følger :-)

    Jeg er også klar for vår nå! Så her venter vi i spenning på vårtegn, men enn så lenge glimrer de med sitt fravær..

    Jeg ønsker deg en flott uke :-)
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  9. Ja, er det ikke herrrrrlig med lysere kvelder???
    Jeg er hjemme med syk B mens pappsen og N er i Tromsø. :( Håper dere har det bra alle sammen.

    KLEEEEEEEM

    SvarSlett
  10. Hurraa for våren og hurra for lysere dager og mer energi! ;0) Kjempefin klokke du har på veggen! Ønsker deg en toppers tirsdag. Klem fra meg

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails