mandag 13. desember 2010

13. desember – Endring, fest og sorg

Luciadagen bringer endring i huset,
i kveld er siste kvelden med lilla...


I morgen må det lille vike for det røde
- jeg gleder meg!


Jula må være rød for meg,
eller hvit med røde detaljer er mer riktig.


Men jeg er ikke så glad i rødt at det blir hele desember.
Det er godt å ha et lilla lager også. *ler*


Ettersom vi har barnehagebarn er det feiring denne dagen også,
i år ble den inne pga kulda (-18 nå).
(Litt stor kjole, den passet jo utenpå vinterdressen!)

 
Hedda var eneste unge uten glitter.
Man kan jo ikke tenke på alt!
(Vel, jeg tenkte de hadde i barnehagen, så jeg slapp å lete i juletrepyntesken på boden ca 2 minutter før avgang, men dengang ei ;P)


Lys hadde de i alle fall.



Luciadagen har i dag også vært sorgfull,
ei av mine nærmeste venninner mistet sin kjære mormor i natt.
Jeg føler sterkt med Heidi som er "hjemme" i Irland,
og som derfor ikke fikk vært her med familien de siste dagene.

Dere er i mine tanker, alle sammen - glad i dere! ♥


2 kommentarer:

  1. Lilla er nydelig, vakker pynt.
    Og søt liten snuppe i Lucia kjole! Ha en fin dag, klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk snilleste du, klem B

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails