tirsdag 28. desember 2010

Etter festen

Selv om bordet ikke er dekket til fest, er det julepyntet.
Jeg liker pynt på spisebordet, det blir så mye bordplate når det er tomt. ;)


Det er mye av det samme som står der hele året, nå bare ispedd litt rødt og "julete" ting. Jeg har hermet etter Marny Alice og har kjøpt meg svibelvaser til julebordet. Kjempefine!


Jeg er veldig fornøyd med juledukene jeg kjøpte i fjor. De er hvite med rødt, supert for meg som ikke er så glad i rødt! ;)


Lysestaken med tekst og tre ben er fra Ellos, den røde engelen og telysholderen er fra Nille. Engelen kjøpte jeg også i fjor, men vet ikke hvor den er fra. ;P



Trauet er fylt opp med godis og pynt fra julebordet. Kjøpte kongler i år.... ;)

Her har vi hatt restemiddag i dag - lefser med ribbe, spekepølse eller rakfisk, og vi småspiser av alt godis og kaker. Pysjen har vært på i et døgn, Hedda og jeg har hatt "koseossipysj-dag" i dag. I morgen blir det noen timer i barnehagen mens mor skal på julepyntsalg-shopping. (Det blir så moro i desember 2011 når jeg pakker opp nye ting!!)

OppussingsOnsdag tar seg en ferieuke denne uka, da de fleste som pusser opp har akkurat det. ;)

Håper dere har en fin tirsdagskveld - vi skal se på en herlig BBC-produksjon; Tilbake til Cranford.




Prøver ut en ny måte å skrive innlegg på, en smule uvant - bildene er jo midt på siden, men det er jo egentlig ikke riktig å ha teksten midtstilt..Jeg vurderer endringer på hele bloggen, med to kolonner - men jer er jo slik en vekt da. ;P Så....Vi får seeeeee ;)

9 kommentarer:

  1. Både du og vic har slike nydelige trau som kan fylles med masse pynt og stæsj, så nå måååå jeg jo snart skaffe meg et jeg også;))
    Masse fin pynt du har! Enig med deg, det må være pynt på bordet;)

    Så koselig med pysjis-dag da;) Jeg skal jobbe i morgen, og håper jeg kan ta fri resten av året;)

    SvarSlett
  2. Koselig å ha pynt på spisestuebordet.
    Har sjøl et trau, og synes det skaper en fin julestemning :)
    Alltid koselig å lese i bloggen din. Ha en fortsatt fin jul.
    Fine duker du hadde ja, hvor har du kjøpt de?

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig! skulle ønske jeg klarte å holde et bord pyntet, eller i det minste ryddet, selv. Her er bordet "pyntet" med kamera+ledninger, kopper, tallerken, godispapir og pc'en. Skjønner ikke hvordan det alltid klarer å dukke opp sånn tre minutter etter at jeg har ryddet det bort :P

    Ha en finfin kveld :)

    SvarSlett
  4. Så mye koselig pynt dere har. Jeg leter fortsatt etter en svibelvase jeg kjøpte i fjor, den dukker vel opp i juni, hi hi.
    Ha en fortsatt koselig romjul.

    PS. Jeg liker venstrestilt tekst bedre enn midtstilt. ☺

    SvarSlett
  5. Så fint med pynt på bordet! :)
    Jeg vurderer også to kolonner på bloggen, men jeg er også vekt så du vet nok hvordan akkurat det der er! ;)

    Kleeeeeeeeem!

    SvarSlett
  6. Koselig med pynt på spisestuebordet ja. Jeg har nettopp bestilt mye fin julepynt på salg fra Gammelhuset. Ta deg en titt der også ;)
    www.Gammelhuset.no

    SvarSlett
  7. Så fint med masse pynt på spisebordet! Har eitt og anna på mitt eg og:)
    Håper de koser dokke mykje!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. men hvor får du tak i svibel løkene, lurer nå jeg på?

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails