fredag 10. desember 2010

90 år!

I dag er det 90 år siden farfar ble født ♥

(1940-tallet?)

Farfar er den snilleste mannen jeg kjenner - er det ikke gjerne slik? ;)


(ca 1968)
Farmor og farfar fikk bare pappa - i godt voksen alder,
og pappa fikk bare meg.

(oktober 1979)

Det er lett at en blir litt bortskjemt da ;)

 
(17. februar 1980)

Farfar har vært syk siden han fikk tuberkulose som 20-åring,
og nå herjer KOLSen med den halve lunga han har igjen og leddgikten herjer resten av kroppen.

For hans skyld håper jeg han snart får slippe,
og kan følge sin kone som han mistet for 5 år siden.

I dag har han tatt henne igjen i alder, hun rakk aldri å bli 90 år...

(Fire generasjoner 16. mai 2010)

I dag reiser vi nedover for å feire ham,
det skal bli godt å se ham igjen! ♥

Gratulerer så masse med dagen, farfar




3 kommentarer:

  1. Hei.GRATULERER så mye.Stram,pen mann.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder. Sitter her med litt tårer i øynene, for jeg minnes en annen gammel mann som gikk bort for ikke så lenge siden...

    Gleder meg til vi sees ikveld. Klem

    SvarSlett
  3. Jeg var også veldig, veldig glad i farfaren min,som dessverre døde for noen år siden.
    Når dere har vært så få, skjønner jeg at du har vært ekstra knytta til ham. Gratulerer med dagen som var - han har jo fått oppleve å bli en gammel mann:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails