mandag 6. desember 2010

Jul på trappa

  

I dag fikk jeg plutselig ånden over meg og rensket opp på trappa.
Ellos-hylla er ikke så glad i kulda, så den har fått komme inn. ;)


I steden har jeg satt den ene utebenken der,
og dekket den stygge puta (den tålte ikke vann og vær gitt ;P) med et tykt pledd.


En tradisjonell bukk og en rød Ikea-bukk.


Jeg kjøpte en krakk til svigerfar, da han hele tiden stakk av med den jeg har på kjøkkenet.
Den har fått stå ute i all slags vær,
og nå har jeg stjålet hans for å ha den til pynt! ;)


En koselig liten plass til røykerne her ja... ;P

På den andre siden er det ikke de store forandringene,
men litt mer julete er det blitt!!


Kransen har jeg stæsjet helt selv
- den ble kjøpt i fjor på Plantasjen.


Da jeg var ute for å ta bilder av trappa var det så vakkert lys ute,
like før blåtimen var himmelen helt rosa!


Jeg tok ikke mange bildene, da det ikke så ut som om jeg fikk med meg fargen.


Men det gjorde jeg så absolutt!!


Det går ikke så fort med utelamper hos oss, og Ikea-slyngen lyser så bra at vi ikke stresser heller. *ler*

Et lite bilde kl 17, da vi skulle på turning.

 

Håper dere har hatt en fin mandag!
Vi(!) koser oss med Bachelor Pad – jeg ler meg skakk!



13 kommentarer:

  1. Koseleg♥

    Håpe eg får ånden over meg til å pynte ute og snart..☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det på trappa - skikkelig stemningsfullt ble det!
    Nydelig lys ute - du klarte så absolutt å fange det opp på film!
    Bachelor pad er moro :)
    Ha en fin førjulstid!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å gjøre det koselig!! Benken med det tykke teppet så bare herlig ut.

    SvarSlett
  4. Så koselig dere har det på trappa:) Fikk skikkelig julestemning. Og den lysslynga pyntet virkelig opp!

    God uke videre:)

    SvarSlett
  5. Nydelig pynt og koselig for de som må ut å blåse litt ;-D


    Klem fra Grete

    SvarSlett
  6. Såååååå fint du har pyntet, og for et herlig lys!!

    SAAAAAAAAAAAAAVNEEEEEEEEEEER DEEEEEEEEG!!!!!!!!!

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig det ble Vibeke!
    Skikkelig god julestemning, alle føler seg nok velkommen her:)

    Tar med meg alle kreative tips og inspirasjon jeg ♥
    Kanskje blir det koselig på trappa mi også snart!

    Ønsker deg en goooood tirsdag!

    Stor klem;)

    SvarSlett
  8. Så utrolig koselig og julete trapp!

    SvarSlett
  9. Ååå, det så veldig fint ut. Nydelig trapp! Fikk lyst til å sitte på benken der. :)

    SvarSlett
  10. Åååå, så koselig!! :)
    Det er så fint med alt lys på alle hus nå.
    KLEM

    SvarSlett
  11. åååå så koselig du har gjort det. Skulle leid deg inn som julepyntekonsulent her i heimen også :) Her er det litt stusselig på utsiden foreløpig, skjønner at jeg må ta i et tak :)

    SvarSlett
  12. Så kjempe koselig du har pyntet til jul:) Her var det mange gode idéer å hente! Vår trapp er dessverre full av skrot etter sommerens oppussing ute, men ble inspirert av deg nå til å ta et raid;)

    Ønsker deg en fin førjulstid:)

    Klemmer

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails