tirsdag 7. desember 2010

Vintervakkert

Det var vakkert i bygda i går.
Himmelen hadde en perfekt gråblå farge,
og mot den hvite snøen ble det virkelig vintervakkert ute!
(Jeg har bare lagt på ramme på bildene, ellers er de som de ble tatt med mobilen!)








 
De som er kjent ser kanskje hvilken vei jeg kjørte hjem
– og ja, jeg stoppet da jeg tok bildene, ikke så mye trafikk her midt på dagen. ;P

Rolig dag i heimen, da mannen har tatt med bilnøklene mine på jobb!!
Det er nesten godt kroppen er forkjølaslapp, dagens planer ble uansett avlyst.

Vi lader heller derfor opp til ettermiddagskos;
pepperkake- og kakemennbaking for barna og gløgg til de voksne.


10 kommentarer:

  1. Så nydelig stemning! Utrolig at de bildene er tatt med mobilkamera...

    SvarSlett
  2. Vakre vinterbilder !!!
    ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Julekortbilder :-))

    LOVE!!!!!!!!!!!

    Klem W

    SvarSlett
  4. Hei :) så nydelige bilde.. fint lys..

    Så fin trappa ble når du pynta den da.. kjekk plass å sitte ute på dette ser jeg.

    Ha en fortsatt fin førjulstid :)

    SvarSlett
  5. Vinteren har sin sjarm den også! Jeg kan glede meg over vinter og kulde når jeg ser slike bilder (dog sitter jeg i sofaen under et pledd og med fyr i peisen;)

    Så flott at jeg kunne inspirere til konfektlaging! Jeg blir så glad når innleggene mine inspirerer :D
    Godt tips å kjøpe konfektformer på Ebay, der får jeg titte når jeg skal utvide form-sortimentet :)

    Kos dere med baking!

    SvarSlett
  6. Mamma Mia!!! Flotte stemningsbilder, men det så kaldt ut..brr

    SvarSlett
  7. Å hjelpe meg, for noen vakre bilder!!! Og for en dyktig fotograf!

    Norge er et så vakkert land.

    SvarSlett
  8. For noen fine bilder. Skikkelig vinter wonderland!! :)

    SvarSlett
  9. Så nydelig <3
    Skikkelig julekortstemning:) Ser ut som ei koselig bygd dere bor i, må nok komme å ta den i nærmere øyensyn snart;))

    SvarSlett
  10. Det var utrolig vakre bilder!! :-)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails