onsdag 15. desember 2010

♦OppussingsOnsdag♦

Enda en ny uke, tiden går fort!!

I dag har vi "overflod" av stoler - moro!!

Men vi begynner med en lysestake,
jeg har en slik og jeg tipper flere av dere har det også! ;)


Min er sølvsprayet, Hilde sin(e) ble hvit(e) - og kjempefine!!
*jegharhvitsprayikjelleren*

Julepyntet ♥


Første stoloppusser er Siw Hege




Litt ekstra pynt på ryggen gjør hele stolen!



Torunn har pusset opp enda en stol, og hun er tøff!


Sjekk ut stoffet!!



Loooove!



Victoria har pusset opp to stoler



Jeg digger stoffet!


Helt til slutt har Aina pusset opp en flott sjenk:
Ainas side - FØR
 
Ainas side - ETTER 1
Ainas side - ETTER 2
 
Mange sier det er synd å male slike møbler, men jeg synes mange av de flotte detaljene kommer bedre frem når det er malt lyst!
Flott sjenk!!

Vil du vise frem noe du har pusset opp?
Et plagg, et møbel, et rom....?
Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn"
(f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com



15 kommentarer:

  1. Oj så masse fint du har pusset opp. Lysestakene ble kjempefine. Tror min også skal få en overhaling. Nydelig skjenk og 'loove'-stol. Rødt er så friskt og fint. Har savnet det på interiør og klær.

    SvarSlett
  2. Masse fint!
    Legger igjen link til en benk jeg har malt:)

    Ha en fin desemberdag

    klem

    SvarSlett
  3. Så artig med oppussingsonsdag!

    Oi, jeg var ikke klar over at bloggen min tar lengre tid å laste ned med snø. Fint du sier i fra, ingen vits i å la folk sitte og irritere seg over en treig blogg ;) Såå viktig er tross alt ikke snøfnuggene!

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Så mye fint!! Jeg synes spesielt det med lysestakene var genialt, for jeg har en i messing, som jeg ikke har brukt på lenge.. Det er jo så ut!;) Men hvordan ser din ut i sølv, det kunne jeg likt å sett.. Så jeg kan finne ut om jeg skal ta den i hvit eller sølv!:)

    SvarSlett
  5. Denne var meg, kom borti enter litt for tidlig;
    Så mye fint!! Jeg synes spesielt det med lysestakene var genialt, for jeg har en i messing, som jeg ikke har brukt på lenge.. Det er jo så ut!;) Men hvordan ser din ut i sølv, det kunne jeg likt å sett.. Så jeg kan finne ut om jeg skal ta den i hvit eller sølv!:)

    SvarSlett
  6. Jeg digger oppussingsonsdag!:-) takk for fine ord om stolen min! Jeg likte godt den hvitmalte sjenken, vil ha sånn!!

    SvarSlett
  7. du er så kul, jeg blir inspiret, bloggen din er genial!
    har du forsla til hva jeg kan gjøre med bordet?
    har ikke dere en gjennvinningsstajon der dere bor?
    det er det jeg kallet søpla, byttebua, kjempesmart opplegg! folk hiver jo så mye fint. det heter i.v.a.r.

    kle m

    SvarSlett
  8. ps, jeg la ut en link om 2 puffer som jeg også fant på søpla;)

    SvarSlett
  9. Her var det mye lekkert!! Digger alle stolene, det røde stoffet var jo bare RÅKULT!!!

    Jeg vil også se sølvøysestakene dine;)

    ♥søta;)♥

    SvarSlett
  10. Sølvøyse????? Hehe, jaja du skjønte hva jeg mente;))

    SvarSlett
  11. Ååååå, dn røde var jo bare helt fantastisk dritlekker! Tøff dame:))

    Klem!

    SvarSlett
  12. Mye lekkert!

    Ja jeg vet at vinneren er kåret, men trodde kanskje dette var med på å velge ut ukens blogger. Vet du om det er det?

    SvarSlett
  13. Masse kult! Jeg likte også stolen med det knalle røde stoffet!

    SvarSlett
  14. Utrolig morsomt å se hva det kan bli av alle disse møblene...

    La igjen en link til den der apotekerdisken som endeliiiig er ferdig :p

    SvarSlett
  15. Ja, og så var det det med å skrive HVA man har pusset opp da... Det var visst ikke så lett det... Men det er altså ei amerikakiste og det skal være linket direkte til innlegget (håper jeg)!

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails