tirsdag 14. desember 2010

Julekort 2010

skal alle ha fått julekortene
(bortsett fra barselgruppa som jeg måtte avlyse i dag
og Victoria som ikke har riktig adresse på gulesiser.no)
så da er det "trygt" å vise de frem her!


I år som i fjor, og årene før der, er kortene bestilt fra nfoto.no

Vi bruker de til så godt som alt som har med bilder å gjøre,
og jeg er veldig fornøyd med både kvalitet, priser, service og ikke minst leveringstid.
Disse kortene hadde jeg i løpet av 2-3 dager!
(PS: Jeg har ikke fått noe fra nfoto.no for å skrive dette, dette er 4 år med erfaringer som “snakker”)


Jeg har innsett at julekortbilder er tull her i huset;
med en 2-åring som gliser men ikke sitter rolig og en 10-åring som sitter i ro men er uten smil,
måtte det bli tre bilder fra året som gikk. ;)

I sort/hvitt blir det helhet likevel!



PS: Jeg satt kakemenn-deig til i dag, tror dere den holder seg noen dager om den står kaldt?
Formen er ikke helt på kakebakestadiet i dag. :(

8 kommentarer:

  1. Så vakkert julekort! Koselig med "naturlige" bilder også! Litt kjedelig å få bilder av barna med nisselue på hvert eneste år:) Hos oss blir det bassengbilde fra årets frankriketur...

    Jeg vet ikke hvordan oppskrift til kakemenn du har, men min oppskrift kan nok stå noen dager ja... Du kan jo prøve? Går det ikke så går det ikke, da er du en erfaring rikere til neste år:) La meg få høre om det gikk greit da!?

    Og god bedring;)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Kjempefint :D

    ha en fin førjulskveld

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe nydelige julekort.Koselig tekst på dem å nydelige bilder.Ønsker deg en riktig fin førjulsuke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Trur deigen kan stå fint noen dager!
    Og enig med du angåene nfoto!!
    God førjulstid! :)

    SvarSlett
  5. Så koselige kort, da! Forfriskende med andre motiver enn barn-med-nisselue-varianten..

    SvarSlett
  6. Kjempe koselig julekort!:) Og takk for gratulasjon idag,.. må vel gratulere deg også da!:) Lykke til i ny jobb i februar:)

    SvarSlett
  7. Så fint julekort! Gleder meg til det skal komme på veggen sammen med de andre kortene. ;)

    Og hurra for nfoto. Jeg har også brukt de en del og de har rask levering ja. ;) Siden jeg har vært superseint ute med å bestille julekort i år håper jeg optimalprint også er kjappe. Jeg var forresten inne på nfoto og da var det samme design som du har valgt jeg vurderte.

    Klem og god bedring.

    Ja, og kakemanndeigen kan sikkert stå om den står kaldt og er tildekt. Jeg VET ikke, men jeg bare tipper det...

    SvarSlett
  8. Kjempefint julekort! Det henger på veggen;))

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails